سلامت مالی و اخلاقی خط قرمز مدیریت ارشد استان بوشهر است

برای نمایش عکس تیتر اینجا را کلیک کنید

پیغام: استاندار بوشهر با تاکید بر عزم جهادی مسئولان برای عبور از مشکلات، گفت: سلامت مالی و اخلاقی خط قرمز مدیریت ارشد استان بوشهر است.

به گزارش «پیغام» به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند در نشست با شهرداران استان بوشهر اظهار داشت: یکی از موضوعات مهمی که در همه دستگاه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد موضوع تکریم ارباب رجوع است.

وی با تاکید بر لزوم تلاش همه مسئولان برای گره‌گشایی از مشکلات مردم خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع و کمک به مشکلات مردم در چارچوب قانون وظیفه همه مسئولان است.

استاندار بوشهر خواستار تلاش برای تسریع در تکمیل پروژه‌های دهه مبارک فجر در استان شد و اضافه کرد: ورودی شهرهای استان بوشهر باید ساماندهی شود نگاه ویژه‌ای به زیباسازی چهره شهرها صورت گیرد.

وی خواستار تکمیل جاده سلامت و ایجاد پلاژ در شهرهای ساحلی استان شد و تصریح کرد: شهرداران باید مراقب باشند تا جذب نیرو خارج از ضابطه نیرو در شهرداری‌ها در قالب نیروهای قراردادی و شرکتی انجام نشود.

گراوند با تاکید بر اینکه رفع مشکلات نیازمند برنامه، تدبیر و انجام کار جهادی توسط مسئولان و کارکنان است، افزود: سلامت مالی و اخلاقی خط قرمز مدیریت ارشد استان و نباید هیچ تخلفی در این بخش صورت گیرد.

وی ادامه داد: دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کنند و گروه‌های سیاسی به جای تضعیف و تخریب افراد که خواسته دشمن است برای حل مشکلات کشور در کنار مسئولان قرار بگیرند.

استاندار بوشهر به تلاش مضاعف دشمنان برای ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان و ایجاد حس ناامیدی در جامعه اشاره کرد و افزود: برای رتق و فتق امور جامعه و مردم باید بیش از پیش شاهد اتحاد و همدلی و تلاش و کار جهادی باشیم.