طارمی: اگر دوباره عراق به پست‌مان بخورد تلافی چهار سال قبل را در می‌آوریم

برای نمایش عکس تیتر اینجا را کلیک کنید

مهدی طارمی پس از تساوی بدون گل مقابل عراق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی را آنچنان که می‌خواستیم با کیفیت نبود برنامه ما این بود که بازی را کمی کنترل کنیم و همانطور که می‌خواستیم هم عمل کردیم. در کل برای ما خوب بود، بد نبود.

پیغام: مهدی طارمی پس از تساوی بدون گل مقابل عراق در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  بازی را آنچنان که می‌خواستیم با کیفیت نبود برنامه ما این بود که بازی را کمی کنترل کنیم و همانطور که می‌خواستیم هم عمل کردیم. در کل برای ما خوب بود، بد نبود.

به گزارش «پیغام»؛ وی در مورد اینکه ظاهراً تیم ملی برد نمی‌خواست وگرنه عراق را شکست می‌داد، اظهار داشت: بله خوب ما برنامه داشتیم که بازی را فقط کنترل کنیم و اگر توانستیم هم گل بزنیم. اما همین که مساوی شدیم به عنوان تیم اول صعود کردیم خدا را شکر.

طارمی در مورد اینکه ترجیح می‌دهد در مرحله بعد با کدام تیم بازی کند و احتمال دارد ایران به مصاف عمان برود، عنوان کرد: ترجیح من مهم نیست باید ببینیم با چه تیمی مسابقه داریم. مهم نیست که مقابل چه تیمی بازی خواهیم کرد تمام تمرکزمان را روی بازی‌ها گذاشته‌ایم. و با هر تیمی بازی کنیم روی آن تیم فوکوس می‌کنیم.

وی در مورد اینکه کی‌روش در اواخر بازی شما را به میدان فرستاد و این رفتار با گفتار شما که می‌خواست بازی را کنترل کنید، تناقض دارد، گفت: نمی‌شود که ما برویم مقابل عراق دفاع کنیم. همانطور که بازی را کنترل می‌کنیم حمله هم می‌کنیم. نه اینکه فقط عراق حمله کند. نه ما به دنبال مساوی نبودیم کنترل شده به دنبال برد بودیم. آنها می‌خواستند بازی را احساسی کنند و ما برویم آنها ضدحمله بزنند.

طارمی در مورد اینکه هواداران به دنبال انتقام شکست چهار سال قبل بودند، اظهار داشت: مهم نیست که چهار سال قبل چه اتفاقی افتاد مهم این است که الان چه اتفاقی می‌خواهد برایمان بیافتد. چهار سال پیش گذشته است.

وی در مورد اینکه جریان بازی و التهاب سکوها چقدر روی بازیکنان تأثیرگذار بود زیرا هر دو نیمکت مدام به داور معترض می‌شدند، گفت: آنها آمده بودند بازی را احساسی کنند اینگونه می‌خواستند بازی را از ما ببرند. از قبل برنامه داشتیم که خودمان را کنترل کنیم و وارد حاشیه آنها نشویم و خیلی راحت بازی خودمان را کردیم به جز یک درگیری که در نیمه اول رخ داد درگیری دیگری در بازی به وجود نیامد که ما وارد حاشیه شویم. ما بازی خودمان را کردیم که بتوانیم این بازی را کنترل کنیم و ببریم.

طارمی در مورد اینکه به دنبال گلزنی بود یا نه، گفت: هر مهاجمی که وارد زمین می‌شود به دنبال گلزنی است من از اول بازی نبودم اما از زمانی که وارد مسابقه شدم به فکر گلزنی بودم.

مهاجم تیم ملی در مورد اینکه اگر دوباره مقابل عراق بازی کنید قطعاً می‌توانید این تیم را شکست بدهید، عنوان کرد: اگر بازی در مرحله نیمه‌نهایی یا حذفی بود شرایط اینگونه نبود که ما بایستیم و آنها پاس بدهند. در آن صورت ما بیشتر فشار می‌آوردیم. همانطور که دیدید وقتی ما کمی فشار آوردیم عراق به عقب رفت و می‌توانستیم گلزنی کنیم. اما بازی به بازی فرق می‌کند نمی‌شود که ما در همه بازی‌ها یک‌جور بازی کنیم. اگر در بازی‌های بعدی عراق به پست‌مان بخورد تلافی چهار سال قبل را در می‌آوریم.