هدیه پسر تخم مرغی استرالیا به مسلمانان نیوزیلند

برای نمایش عکس تیتر اینجا را کلیک کنید

"پسر تخم مرغی" استرالیا گفته است پول‌هایی را که مردم این کشور برای دفاع او در دادگاه احتمالی به یک حساب ریخته‌اند، به خانواده مسلمانان نیوزیلندی قربانی حمله تروریستی جمعه گذشته، هدیه خواهد کرد.

به گزارش«پیغام»به نقل از عصرایران به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، " ویل کونوللی " نوجوان 17 ساله استرالیایی روز شنبه گذشته و در واکنش به اظهارات نژادپرستانه یک سناتور استرالیایی علیه مسلمانان یک تخم مرغ به سمت او پرتاب کرد. این سناتور در توجیه حمله تروریستی به مسلمانان نیوزیلند مدعی شده بود که مهاجرت مسلمانان به استرالیا و نیوزیلند دلیل اصلی وقوع این حمله بوده است.

 

"ویل کونوللی" در واکنش به این اظهارات، از پشت سر تخم مرغی به سر او چسباند و این سناتور از فرط عصبانیت به صورت نوجوان سیلی زد. فیلم این درگیری به سرعت در شبکه‌های مجازی و رسانه‌ها پخش شد و رسانه‌ها به این پسر نوجوان استرالیایی لقب" پسر تخم مرغی" دادند.

این نوجوان به مدت کوتاهی بازداشت و سپس آزاد شد اما وکیل این نوجوان گفته است به خاطر اینکه سناتور "فریزر آنینگ" پس از پرتاب تخم مرغ، این نوجوان زیر سن قانونی را کتک زده است، از او به دادگاه شکایت خواهد کرد.

پس از این حادثه یک حساب اینترنتی برای جمع آوری کمک‌های مردمی به این نوجوان اختصاص یافت و تا کنون بیش از 50 هزار دلار بابت کمک مالی مردمی به روند دادگاه احتمالی این نوجوان، به این حساب واریز شده است.