گراوند: قایق های توقیفی در اختیار دریایانی قرار بگیرد

برای نمایش عکس تیتر اینجا را کلیک کنید

پیغام:استاندار بوشهربا تاکید بر نقش مهم افزایش آگاهی در پیشگیری از جرایم مواد مخدر گفت: در این زمینه جلسات آموزشی ویژه لنج‌داران و صاحبان شناورها برگزار شود.

به گزارش«پیغام» به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با قدردانی از تلاش نیروهای مختلف در امر مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: دستگاه‌های امنیتی، انتظامی، سپاه، نظامی، اطلاعات و دریابانی سال گذشته نقش مهمی در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر داشتند به‌گونه‌‌ای که 21 تن مواد مخدر کشف و باندهای سوداگران مرگ متلاشی کردند.

وی، با اشاره به کشف مواد شیمیایی پیش ساز تولید مواد مخدر صنعتی در استان بوشهر افزود: این مواد خطرناک شیمیایی باید برای جلوگیری از بروز خطرات در محل نگه‌داری شده هر چه سریع‌تر احکام قضایی آنها صادر شود.

استاندار بوشهر از توقیف شناورهای قاچاقچیان مواد مخدر در استان  خبر داد و تاکید کرد:  4 فروند قایق تندرو حامل مواد مخدر در آبهای استان بوشهر توقیف شده که این شناورها در راستای مبارزه با مواد مخدر در آبهای استان باید هر چه سریعتر در اختیار نیروی دریابانی استان بوشهر قرار بگیرد.

گراوند با تاکید بر برگزاری جلسات آموزشی ویژه لنج‌داران و صاحبان شناورها در بنادر استان بوشهر افزود: برای پیشگیری از بروز جرایم مواد مخدر و افزایش آگاهی لنج‌داران و صاحبان شناورها در راستای تبعات قاچاق مواد مخدر، جلسات آموزشی در استان بوشهر برگزار شود.

وی، با اشاره به نقش مهم رسانه ملی صدا و سیما در افزایش آگاهی جامعه از تبعات مواد افیونی مخدر تصریح کرد: تولیدات صدا و سیمای استان بوشهر در راستای افزایش آگاهی مردم از آثار مواد مخدر در سال گذشته ستودنی است.

استاندار بوشهر مواد مخدر را یکی از آثار مهم ایجاد آسیب‌های اجتماعی در جامعه دانست و خاطر نشان کرد: بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه ناشی از مصرف مواد مخدر است که در این راستا باید آگاهی جامعه به ویژه خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان  در زمینه مواد مخدر افزایش یابد.