3 نشان برتر موزه ها به استان بوشهر رسید

برای نمایش عکس تیتر اینجا را کلیک کنید

پیغام: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: به مناسبت روز جهانی موزه ها سه نشان برتر به همراه تندیس یادبود به فعالان موزه های این استان اختصاص یافت.

به گزارش«پیغام» به نقل از ایرنا، ارغوان مهدی زاده در جمع خبرنگاران افزود: در این آیین که به همت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرئدشگری کشور در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار شد از ایرج نبی ‌پور برای جمع‌آوری و راه‌اندازی موزه تاریخ پزشکی خلیج فارس تقدیر به عمل آمد و این موزه به عنوان یکی از موزه‌های برتر در حوزه مشارکتی برگزیده شد.

وی بیان کرد:همچنین در این آیین از نصرالله ابراهیمی و علی ذاکری به عنوان مدیران اجرایی برتر سازمان میراث فرهنگی به پاس فعالیت در حوزه حفظ و معرفی میراث فرهنگی کشور بویژه پروژه راه‌اندازی موزه منطقه‌ای بوشهر تقدیر به‌عمل آمد.
در زمان حاضر سه موزه سازمانی و یک موزه مشارکتی، با نظارت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استان بوشهر فعالیت می‌کنند و همه روزه پذیرای علاقمندان به فرهنگ و آثار باستانی کشور هستند و با اتمام پروژه موزه منطقه‌ای بوشهر در آینده نزدیک این موزه نیز برای بازدید علاقمندان بازگشایی می‌ شود.