7 کمیته روزانه برنامه های ستاد انتخابات استان بوشهر را رصد می کنند

برای نمایش عکس تیتر اینجا را کلیک کنید

پیغام: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهرگفت: کمیته‌های مختلف تخصصی ستاد انتخابات استان بوشهر در قالب 7 کمیته روزانه برنامه‌های مورد نظر را دنبال و رصد می‌کنند.

 به گزارش «پیغام» به نقل از روابط عمومی  استانداری بوشهر، مجید خورشیدی در نشست ستاد انتخابات استان بوشهربا اشاره به اینکه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه 2 اسفندماه برگزار می‌شود اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی با اصل بی‌طرفی برگزار می‌شود.

وی، با تاکید بر تعامل و همکاری همه دست اندرکاران انتخابات برای برپایی انتخابات باشکوه گفت:  تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با شکوه و سالم فراهم می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از تشکیل کمیته‌های مختلف انتخابات خبر داد و بیان کرد: کمیته‌های مختلف تخصصی ستاد انتخابات استان بوشهر در قالب 7 کمیته روزانه برنامه‌های مورد نظر را دنبال و رصد می‌کنند.

خورشیدی، با تاکید بر توجه به آموزش مجریان انتخابات در همه سطوح خاطر نشان کرد: موضوع آموزش در عرصه انتخابات باید مورد توجه قرار داشته باشد و در این راستا کارگاه‌های آموزشی با حضور معاونان فرمانداران و بخشداران آغاز شده است.

وی، با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی بر اساس برنامه‌زمانبندی گفت: کارگاه‌های آموزشی انتخابات بر اساس برنامه زمانبندی باید مورد توجه قرار بگیرد تا هیچ موضوع مبهمی در این عرصه وجود نداشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به اینکه شش مرحله آموزش برای دست اندرکاران انتخابات تعیین شده است افزود:شش مرحله آموزش برای اعضا اجرایی انتخابات تعیین شده که تا قبل از برگزاری آن باید برگزار شود.

خورشیدی، اجرای قانونمندی انتخابات را امری مهم دانست و تاکید کرد: اجرای دستورالعمل قوانین انتخابات برای تامین سلامت این عرصه سیاسی اجتماعی امری مهم و ضروری است.