تولید ماهی‌درقفس در استان بوشهر گسترش می‌یابد

برای نمایش عکس تیتر اینجا را کلیک کنید

پیغام: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: در راستای توسعه و گسترش طرح‌های پرورش ماهی در قفس در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

به گزارش «پیغام» به نقل از مهر، سعید زرین‌فر در آئین افتتاحیه مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی استان بوشهر اظهار داشت: ایجاد این مراکز از اهمیت بسیار زیادی در توسعه علم و فناوری در استان بوشهر برخوردار است.

وی اضافه کرد: در استان بوشهر با توجه به ظرفیت‌های خوبی که داریم و پایتخت انرژی کشور هستیم، نیاز است که در بخش‌های مختلف شاهد توسعه و پیشرفت استان باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر پرورش ماهی در قفس را یک ظرفیت مهم در استان دانست و بیان کرد: اجرای این طرح‌ها در توسعه اشتغال و درآمدزایی نقش مهم و اساسی دارد.

وی بومی‌سازی تولید ماهی در قفس را از اهمیت بسیار زیادی دانست و خاطرنشان کرد: خواهش ما از دوستان دانشگاهی و دولتی این است که در راستای تجاری سازی محصولات و تولیدات اقدام کنند.

زرین‌فر بر لزوم همکاری با جهاد دانشگاهی در اجرای برنامه‌های انقلابی و جهادی تاکید کرد و افزود: جهاد دانشگاهی رقیب مرکز دانشگاهی نخواهد بود و بلکه یار و مددکار این بخش‌ها خواهد بود.