استعفای یحیی گل محمدی از پرسپولیس؟

برای نمایش عکس تیتر اینجا را کلیک کنید

شرایط در پرسپولیس پیچیده شده و حالا شایعه شده است یحیی گل محمدی تصمیم گرفته از این تیم جدا شود.

پیغام: پرسپولیس روز‌های عجیب و غریبی را سپری می‌کند. این تیم که بعد از ۵ قهرمانی پیاپی در لیگ برتر، نیم فصل را در رده دوم سپری کرده، منتظر است تا با تقویت تیم، برای ششمین قهرمانی پی در پی در لیگ برتر بجنگند. با این وجود، اما شرایط در این باشگاه پیچیده‌تر از چیزی است که تصور می‌شود.

به گزارش «پیغام» به نقل از فرارو، ماجرا مربوط به مشکلات مدیریتی و مالی باشگاه پرسپولیس است. این تیم که تا یک هفته مانده به پایان نیم فصل اول مدیرعامل نداشت، رضا درویش را نهایتا به عنوان مدیرعامل جدید شناخت، ولی جالب اینکه مدیر جدید به جای تلاش برای بهبود شرایط، از این گفت که وارث بدهی زیادی از گذشتگان است. این صحبت‌های در حالی مطرح شد که پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند با آمدن مدعامل، آن‌ها ۱۰ درصد دیگر از قراردادهایشان را وصول کنند. اتفاقی که رخ نداده و حتی شایعه اعتصاب در بین بازیکنان تیم به گوش رسیده است.

شوک جدیدتر، اما مربوط به شایعاتی است که خبر می‌دهد یحیی گل محمدی به فکر جدایی از پرسپولیس است. ابتدا چند روز پیش بود که ابراهیم اسدی، یکی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس در گفتگو با فرهیختگان از این خبر داد که شنیده یحیی گل محمدی می‌خواهد از پرسپولیس استعفا دهد. حالا، اما امروز، خبرگزاری ایسنا هم به این شایعه دامن زده و نوشته که یحیی گل محمدی بعد از بازی با فولاد در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر ممکن است از پرسپولیس استعفا دهد. دلیل این مورد بی توجهی به تیم و به ویژه بی توجهی به پرداخت پول به بازیکنان عنوان شده است.

انتشار این اخبار آن هم در زمانی که انتظار می‌رود پرسپولیس چندین بازیکن جدید بخرد آن قدر شرایط را پیچیده کرده که مشخص نباشد چه آینده‌ای در انتظار این تیم است.