مجموعه درمانی اعصاب و روان ویژه جانبازان در بوشهر احداث می شود

برای نمایش عکس تیتر اینجا را کلیک کنید

پیغام: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر از احداث مجموعه درمانی اعصاب و روان ویژه جانبازان خبر داد.

به گزارش«پیغام»؛ نعمت‌الله غلامپور در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: برای بهره بردای و احداث مجموعه پزشکی اعصاب و روان در بوشهر نیاز به تجهیزات و کادر درمانی مجرب و متخصص هست که آشنایی کامل با بیماران اعصاب و روان داشته باشد.

وی ضمن تشکر از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: شهر بوشهر به این مجموعه که اختصاصی به درمان جانبازان اعصاب و روان بپردازد، نیاز دارد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر اضافه کرد: با هماهنگی‌های که با مجموعه پایگاه هوایی شده است، به‌زودی تعمیراتی در طبقات فوقانی بیمارستان امیرالمومنین صورت خواهد گرفت و این مرکز در ماه‌های آینده برای خدمات دهی به جانبازان و بیماران عزیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت، حدود ۲۰ تا ۴۰ تخت طبق برنامه ریزی‌های انجام شده برای این مجموعه مشخص شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز ضمن قدردانی از مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: ما نیز بررسی‌های در باب کادر درمان و نیروهای متخصص این کار خواهیم کرد تا بهترین‌ها را برای خدمت رسانی به جامعه ایثارگری انتخاب کنیم.

دکتر ملکزاده تاکید کرد: یکی از وظایف ما خدمت رسانی به به خانواده معظم شهدا و ایثارگران است و صد البته نیاز استان و شهر بوشهر هم برای همچین مجموعه‌ای مبرم و محرز است. از این رو با هماهنگی‌ها و تصمیم گیری صحیح بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر و همکاری مجموعه پایگاه هوایی این مهم به سر انجام خواهد رسید.

گفتی است بیمارستان امیرالمومنین پایگاه هوایی در نظر دارد علاوه بر مجموعه اعصاب و روان مجموعه سوانح سوختگی نیز احداث کند.