رونداجرای پروژه های مجتمع بندری نگین مطلوب است+عکس
پیغام: استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های بندری در جزیره نگین بوشهر گفت: پروژه‌های بندری جزیره نگین سال ۱۳۹۳ عملیاتی اجرایی آن با حضور رئیس جمهور آغاز شد که افتتاح این پروژه‌ها تحول مهم اقتصادی و بندری در استان ایجاد می‌کند.
كدخبر: 100497
1397/03/10

به گزارش«پیغام»به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر،عبدالکریم گراوند در آیین آغاز عملیات طرح‌های زیربنایی مجتمع بندری نگین بوشهر با اشاره به اینکه یکی از ظرفیت‌های مهم این استان وجود بنادر و توسعه تجارت دریایی است اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های بندری در اولویت برنامه‌ها قرار دارد که در این راستا پروژه‌ها مهمی طراحی و عملیاتی شده است.

وی از اجرای طرح مجتمع بندری نگین به عنوان پسکرانه بندر بوشهر خبر داد و بیان کرد: توسعه بندر بوشهر یکی از درخواست های مهم مردم این شهر بود که در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر در سال 1393 عملیاتی شد.

استاندار بوشهر از کار جهادی بنیاد مستضعفان در مشارکت عملیات بندری جزیره نگین بوشهر قدردانی کرد و افزود: این نهاد در ساخت اسکله‌ها و تاسیسات بندری در جزیره نگین بوشهر فعالان مشارکت کرده که پروژه‌های در دست اجراء روند و پیشرفت مطلوبی دارد.

گراوند، به افتتاح نخستین اسکله کانتینری مجتمع بندری نگین بوشهر اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و بر اساس برنامه زمان بندی  امید می‌رود اسکله کانتینری مجتمع بندری نگین بوشهر که با همکاری بنیاد مستضعفان عملیاتی شده امسال افتتاح شود.

وی به توسعه پسکرانه‌ها و زیرساخت‌های بندری پرداخت و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده پسکرانه‌های بندری در استان  توسعه می‌یابد که عملیات اجرای توسعه زیرساخت‌های بندری در جزیره نگین آغاز شد.

 

 

منبع: