فرماندار دشتی:
روند اجرای درمانگاه تامین اجتماعی دشتی تسریع شود
پیغام: فرماندار دشتی گفت: احداث درمانگاه تامین اجتماعی یکی از اقدمات ارزشمند دولت در سطح شهرستان است که انتظار داریم با توجه به تامین اعتبار در روند اجرای آن تسریع شود.
كدخبر: 100541
1397/03/12

به گزارش «پیغام» به نقل از مهر، عبدالله نادری صبح شنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس تامین اجتماعی شهرستان دشتی ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیر کل تامین اجتماعی استان اظهار داشت: در چند سال اخیر با عنایت دولت و تلاش‌های استاندار و مدیر کل تحولات خوبی در حوزه تامین اجتماعی در سطح استان شاهد هستیم که آثار ونتایج آن ملموس است.

وی افزود: احداث درمانگاه تامین اجتماعی یکی از اقدمات ارزشمند دولت در سطح شهرستان است که انتظار داریم با توجه به تامین اعتبار در روند اجرای آن تسریع شود.

نادری از تلاش‌ها و خدمات منصوری در سمت رئیس تامین اجتماعی شهرستان تقدیر کرد و ادامه داد: سید ایمان بکاء از نیروهای جوان و پر انرژی سازمان تامین اجتماعی است که امیدواریم در این سمت نیز موفق باشد.

وی بیان کرد: جامعه امروز نیاز به جوانان با نشاط، پویا و شاداب دارد و اگر تحرک در جامعه نباشد کاری صورت نمی گیرد.

نادری خدمت به مردم را رسالت اصلی مسئولین عنوان کرد و گفت: احترام و محبت به مردم اثر بخش است و رفع مشکلات آنها نیز همواره در دستور کار مدیران قرار دارد.

فرماندار دشتی خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید نیز نگاه ویژه به جوانان دارد و درهمین راستا تلاش دارد در پست های مدیریتی از توانمندی ها و ظرفیت جوانان و بانوان استفاده کند.

وی به اشاره به رسالت تامین اجتماعی در جامعه گفت: تامین اجتماعی یک چتر خدمات بیمه ای بر سر آحاد ملت است که در راستای هدف اصلی دولت دوازدهم یعنی تحقق عدالت اجتماعی و حمایت پشتیبانی از اقشار محروم و کم درآمد جامعه فعالیت می‌کند.

منبع: