مجهز شدن بیمارستان های شهید گنجی و 17 شهریوردشتستان
سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی از اضافه شدن دو دستگاه دیالیز به بخش دیالیز بیمارستان 17 شهریور و همچنین راه‌اندازی یک دستگاه سانتریفیوژ 4000 دور در آزمایشگاه بیمارستان شهید گنجی خبر داد.
كدخبر: 100582
1397/03/13

به گزارش«پیغام» به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهید گنجی؛ نظر غلامی اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت یازدهم و اجرای طرح تحول نظام سلامت، مسئله درمان به‌عنوان مشکل اورژانسی سلامت کشور در اولویت قرار دارد و خوشبختانه با اجرای این طرح بسیاری از مشکلات مردم در حوزه بهداشت و درمان مرتفع شده است.

وی تصریح کرد: کاهش سهم جیب مردم در پرداخت هزینه‌های بستری در بیمارستان‌های دولتی و ممنوعیت ارجاع بیماران به خارج از بیمارستان جهت تهیه دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی، اولین بسته‌های طرح تحول نظام سلامت بودند که در بیمارستان‌های دولتی اجرا و موجب افزایش رضایتمندی بیماران گردید.
وی بیان داشت: افزایش تخت‌های بیمارستان و تجهیز بخش‌های مختلف این بیمارستان ازجمله اقداماتی بود که در قالب طرح تحول سلامت صورت گرفته است.
سرپرست بیمارستان شهید گنجی از اضافه شدن دو دستگاه دیالیز به بخش دیالیز بیمارستان 17 شهریور خبر داد و افزود: این دستگاه‌ها به همت ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی، دکتر سید شریف حسینی مسئول بیماری‌های خاص دانشگاه، سرپرست شبکه بهداشت و درمان دشتستان و با همکاری واحد تجهیزات پزشکی بیمارستان تهیه و راه‌اندازی گردید.
نظر غلامی اظهار داشت: دو دستگاه خریداری‌شده از نوع Bbraun بوده و مجموعاً یک میلیارد و 900 میلیون ریال برای خرید آن‌ها هزینه شده است.
سرپرست بیمارستان شهید گنجی خاطرنشان کرد: تجهیزات مذکور در پی اهدای دستگاه دیالیز از بنیاد امور بیماری‌های خاص به بیمارستان 17 شهریور اهداء گردید.
وی همچنین از راه‌اندازی یک دستگاه سانتریفیوژ 4000 دور در آزمایشگاه بیمارستان شهید گنجی خبر داد و افزود: این دستگاه با پیگیری مسئول آزمایشگاه بیمارستان و از جانب دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اهدا شد و راه‌اندازی گردید.

منبع: