مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر:
محکومیت ۱۵۷میلیاردریالی قاچاقچیان خودروهای خارجی در بوشهر
پیغام: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: قاچاقچیان در بنادر بوشهر و دیر که قصد وارد کردن ۷۵ دستگاه خودرو خارجی قاچاق داشتند به ۱۵۷ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.
كدخبر: 100660
1397/03/23

به گزارش «پیغام»؛ زهرا افضلی‌نیا با تاکید بر مبارزه با قاچاق اظهار داشت: پرونده‌های قاچاق در تعزیرات حکومتی با اولویت رسیدگی و با متخلفان اقتصادی بدون اغماض برخورد می‌شود.

افضلی‌نیا با اشاره محکومیت قاچاقچیان در عرصه واردات خودرو خارجی گفت: 70 دستگاه خودروی  خارجی قاچاق امسال در بندر دیر کشف و پرونده این قاچاقچیان در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی بوشهر  بررسی شد.

وی از محکومیت 113 میلیارد ریالی متهمان قاچاق خودروهای یاد شده خبر داد و بیان کرد: قاچاقچیان 70 دستگاه خودرو توسان به 113 میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با اشاره به کشف 5 دستگاه خودرو لوکس خارجی قاچاق در بندر بوشهر تصریح کرد: 4 دستگاه مرسدس‌بنز و یک دستگاه تویوتا کمری قاچاق در بوشهر کشف شد که با تشکیل پرونده و بررسی آن، ضمن ضبط این خودروها قاچاقچیان به 44 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

افضلی‌نیا بیان کرد: در مجموع امسال قاچاقچیان 75 دستگاه خودرو خارجی در بوشهر به 157 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم و خودروهای قاچاق ضبط شد.

به نوشته تسنیم؛وی با بیان اینکه  امسال 394 پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی استان بوشهر تشکیل شده است خاطر نشان کرد: از این تعداد پرونده 368 فقره آن با محکومیت 284 میلیارد ریالی مختومه شده است که 95 درصد پرونده‌‌ها شامل می‌شود.

 

منبع: