مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر:
سپردن مسئولیت‌ها به جوانان از اولویت‌ها در استان بوشهر است
پیغام: مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: سپردن مسئولیت به جوانان باعث ایجاد نشاط در بدنه مدیریتی خواهد شد.
كدخبر: 100671
1397/03/24

به گزارش «پیغام» به نقل از مهر، عادل دهدشتی در آیین تکریم و معارفه بخشدار آبدان با اشاره به لزوم حفظ وحدت داخلی در راستای امنیت پایدار گفت: بی تردید توسعه متوازن در هیچ کشوری محقق نخواهد شد مگر در بستر توام با امنیت پایدار، به همین خاطر  مسئله امنیت در تک تک ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران مورد توجه بوده و امروزه بیش از همیشه مورد تاکید قرار گرفته است.

وی بیان کرد: امروز امنیت کشور به‌ویژه وقتی با وضعیت دیگر کشورهای منطقه مقایسه می شود بیشتر جلب توجه می کند. البته برای این امنیت زحمات بسیاری کشیده شده و مردم هم در بزنگاه های مختلف منت را بر ما مسوولین تمام کرده‌اند. به عنوان مثال همین راهپیمایی اخیر به مناسبت روز قدس که باید محور و اساس حدت باشد با برخی غرض ورزی ها و سیاسی کاری ها دچار حاشیه هایی می شود و امنیت ملی را خدشه دار می کند.

دهدشتی افزود: همه باید بدانند که منافع ملی ما مشخص است و مردم هم از ما خواسته های مشخصی دارند که غالب آن معیشتی است و بنابراین نباید با دعواهای سیاسی منافع و امنیت مردم را به چالش کشید.

وی تصریح کرد: واقعا جای سوال است که چرا عده ای در روز قدس که مبنای آن بر وحدت است، فردی دانشمند مانند دکتر صالحی را مورد توهین و تعرض قرار دهند؟ امیدواریم با شناسایی مسببین این اتفاق، دستگاه قضایی با این افراد برخورد مناسبی داشته باشد تا از تکرار چنین رفتارهایی جلوگیری شود.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر ادامه داد: برجام تصمیمی بود که در مقطعی و در سطوح عالی نظام گرفته شد و قرار شد تا با کشورهای ۱+ ۵ در مورد آن مذاکره و توافق شود.

وی اضافه کرد: همین سند برجام هم باعث شد تا در شرایط خاصی ما بتوانیم روزانه تا دو میلیون و ۶۰۰ هزار بشکه نفت صادر کنیم. مطمئن باشید اگر این اتفاق نمی‌افتاد  اقتصاد و معیشت مردم دچار تنگناهای شدیدی می‌شد.

دهدشتی افزود: رهبری با درایت بالای خود بارها اشاره کرده اند که باید به سمت  تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم و این‌مسئله از این جهت حائز اهمیت است که با قوی کردن اقتصاد داخلی و با پشتوانه قوی تر به سمت حل مسائل خود در سطح نظام بین الملل با توجه به منویات مقام معظم رهبری و اسناد بالادستی  حرکت کنیم.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری  استانداری با اشاره به اینکه در مقطع فعلی راهی جز وحدت میان مردم و مسئولین نداریم، گفت: نگاه استاندار بوشهر تاکید بر اتمام طرح های نیمه  تمام است و طی این مدت هم اتفاقات خوبی را شاهد بودیم که در این‌میان می‌توان به مشخص شدن طرح راه آهن و فاینانس آن و شروع عملیات اجرایی آن در آینده نزدیک اشاره کرد. همچنین در دور دوم سفرهای استانی توجه ویژه استاندار تا پایان سال معطوف به طرح های عمرانی خواهد بود.

دهدشتی با بیان اینکه ما موظف به تلاش برای اجرای خواسته‌ها و حل مشکلات موجود هستیم، گفت: در برخی از ادارات شاهد هستیم که مدیران دچار یاس هستند و این به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست. بر همین اساس با تاکید استاندار بوشهر به دنبال این هستیم تا از عملکرد مدیران در سطح استان ارزیابی جدی داشته باشیم و چنان چه شاهد باشیم مدیری خود دچار یاس و نا امیدی است و تحرکی  برای حل مشکلات مردم ندارد؛ به طور جدی با وی برخورد خواهد شد.

وی در پایان با تبریک به بخشدار جدید آبدان ادامه داد: حضور یک نیروی جوان در بخشداری آبدان که با نگاه ویژه استاندار در استفاده از جوانان اتفاق افتاده یک رخداد مثبت است و امیدواریم که با عملکرد بخشداران جوان و ارزیابی مثبت از این عملکردها بتوانیم در آینده بدنه مدیریتی استان را با سپردن مسئولیت ها به جوانان با نشاط بیشتری مواجه کنیم که انجام این‌مهم از اهداف اصلی استاندار بوشهر و مجموعه استانداری خواهد بود.

منبع: