کم آبی دیر کاهش می یابد
فرماندار دیر گفت: برای کاهش مشکل کم آبی مردم این شهرستان 2 حلقه چاه به شبکه آبرسانی متصل می شود.
كدخبر: 100679
1397/03/24

به گزارش«پیغام» به نقل از ایرنا، حمزه اعتماد در جلسه شورای اداری شهرستان دیر در شهر آبدان افزود: مردم و کشاورزان در مصرف آب صرفه جویی کنند تا تابستان با کمبود آب روبرو نشویم.
وی اضافه کرد: هم اکنون تامین آب با جیره بندی صورت می گیرد و انتظار داریم که مردم هم در مصرف صرفه جویی و هم برای ذخیره آب منبع برای خود تامین کنند.
فرماندار دیر در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: توسعه و پیشرفت هر شهر و روستا در گرو همدلی و وحدت نظر بین مردم و مسئولان است.
اعتماد افزود: در دولت تدبیر و امید با شعار محرومیت زدایی و توسعه اقدامات خوبی انجام گرفته است طوریکه در چهار سال گذشته در روستاهای کوچک و بزرگ این شهرستان برای عمران هر روستا 2 میلیارد ریال هزینه شده است.
فرماندار دیر اضافه کرد: بیشتر روستاهای این شهرستان گازرسانی شده و طرح گازرسانی تنگ خوش و جاشک در دست اجراست.
امام جمعه دیر گفت: از منظر اسلام و قرآن پست ها و موقعیت ها امانت است که باید به اهلش سپرده شود.
حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: مدیران باید از فرصتی که در اختیار دارند برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنند.
وی گفت: هم افزایی همه دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات مردم ضروری است
رئیس شورای اسلامی شهر آبدان گفت: بعد از گذشت چند سال از فعالیت بخشداری آبدان هنوز نمایندگی ادارات استقرار پیدا نکرده است.
سید عبدالرسول حسینی افزود: شبکه آبرسانی قدیمی و فرسوده است و مردم مشکل تامین آب دارند و ثبت زمین بنیاد مسکن شماره 5 نتیجه بخش بوده اما زمین های شورای سال 1365 هنوز بلاتکلیف است.
وی، بخشیده نشدن سود تسهیلات کشاورزی سال های 1395 و 1396، فرسودگی ماشین آلات شهرداری و نبود سالن اجتماعات در شهر آبدان از مشکلات مردم بخش آبدان عنوان کرد.

منبع: