معاون امور عمرانی استاندار بوشهر :
اختصاص ۱۵ میلیارد ریال برای اجرای پروژه پلاژ بانوان بوشهر
پیغام: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به جانمایی پلاژ بانوان بوشهر گفت: یکی از مطالبات مهم بانوان بوشهری ساخت پلاژ است که برای تحقق این مهم ۱۵ میلیارد ریال مصوب شده است.
كدخبر: 100681
1397/03/24

به گزارش«پیغام» به نقل از تسنیم؛ مهرداد ستوده در نشست شورای توسعه و عمران شهرستان بوشهر با تاکید بر مدیریت اعتبارات عمرانی در استان اظهار داشت: از شهرداری مرکز استان انتظار می‌رود پروژه‌های کاربردی در سطح شهر بر اساس مطالبات مردم تصویب کند.

معاون استاندار بوشهر از افتتاح پروژه‌های هفته دولت اشاره و بیان کرد:برای افتتاح پروژه‌ها در هفته دولت تکمیل آنها در اولویت قرار گرفته که بر این اساس پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا تکمیل و افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح طرح‌های مهم عمرانی  در استان تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی در هلیله بندرگاه، کلینیک بهداشت و درمان خارگ، ساختمان همراه بیمار بیمارستان شهدای خلیج فارس، 2 زمین چمن و یک زمین فوتسال از جمله طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت است.

ستوده با بیان اینکه پارک لیان بوشهر در مرحله طراحی است گفت: این پروژه امسال عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود ضمن اینکه تکمیل دانشکده هنر و معماری و طرح جامع خارگ هم در دست پیگیری است.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به بازارچه شهرداری بوشهر گفت: با دستور ویژه سند بازارچه شهرداری بنام استانداری بوشهر زده می‌شود و ساماندهی این بازارچه و پایانه مسافری خارگ در این محل مورد توجه قرار دارد.

وی، با اشاره به جانمایی پلاژ بانوان بوشهر تصریح کرد: یکی از مطالبات مهم بانوان بوشهری ساخت پلاژ است که برای تحقق این مهم 15 میلیارد ریال مصوب شده است.

ستوده با بیان اینکه پروژه پلاژ بانوان در بوشهر در قالب اعتبارات عمرانی توسط شهرداری بوشهر اجراء می‌شود گفت: اعتبارات این پروژه  تامین و به شهرداری پرداخت می‌شود تا جانمایی پلاژ بانوان را انجام دهد و امسال افتتاح شود.

معاون عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه توزیع اعتبارات عمرانی با اولویت  تحقق مطالبات مردم انجام می‌شود افزود:طراحی  پروژه و توزیع اعتبارات پروژه‌های عمرانی در استان با اولویت بندی مطالبات مردم نحقق می‌شود و این مسئله را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

 

منبع: