سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی:
زمان اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی مناسب نیست
پیغام:سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی گفت: باتوجه به حضور هشت بازیکن این تیم در تیم ملی این امر به روند رو به رشد پارس جنوبی لطمه می زند و با این شرایط باید اردوها در زمان مناسب تری برگزاری شود.
كدخبر: 100715
1397/03/27

به گزارش «پیغام»؛مسلم مسیگر پس از برد تیمش برابر شهریار ساری درگفت و گو با ایرنا افزود: هشت بازیکن ملی پارس جنوبی از فردا شب خود را به اردوی تیم ملی رسانده و تنها در کمتر از 2 روز مانده به بازی هفته هفتم به تیم پارس جنوبی ملحق می شوند.
وی اظهارداشت: حضور بازیکنان پارس جنوبی در تیم ملی افتخاری برای این تیم است ولی باید روند برگزاری اردوها از لحاظ زمان به گونه ای باشد تا تیم های باشگاهی دارای بازیکن ملی پوش به مشکلی برنخورند.
مسیگر ادامه داد: برنامه ریزی هایی برای رسیدن به موقع بازیکنان به بازی های لیگ برتر در حال انجام است که امیدواریم زمینه تحقق آن فراهم شود.
وی در ارتباط با بازی تیمش برابر شهریار سازی نیز گفت: در این دیدار خوب ظاهر شدیم ولی هنوز به شرایط ایده آل دست نیافته ایم.
مسیگر افزود:روی تقویت خط دفاعی و دریافت نکردن گل تمرکز زیادی داریم که در این بازی با درایت بازیکنان این مهم محقق شد.
وی یادآورشد: هدف پارس جنوبی در مسابقات این فصل دفاع از عنوان قهرمانی است و در این راه تمام تلاش خود را بکار گرفتیم.
پارس جنوبی با این برد 15 امتیازی شد و رتبه دوم خود را در جدول حفظ کرد.
تیم شهریار ساری نیز با پذیرش ششمین شکست متوالی خود در این فصل همچنان در انتهای جدول باقی ماند.
پارس جنوبی در هفته هفتم بازی ها به مصاف تیم شهدای چلیچه چهار محال و بختیاری می رود و شهریار ساری نیز در خانه برابر شهرداری بندرعباس صدرنشین مسابقات صف آرایی می کند.

منبع: