جشنواره هندبال پایه جنوب استان بوشهر برگزار شد
پیغام: برای اولین بار، جشنواره هندبال پایه جنوب استان بوشهر در شهرستان جم برگزار شد.
كدخبر: 100792
1397/03/30

به گزارش «پیغام»؛یما صبور دبیر هیئت هندبال شهرستان جم در گفت‌وگو با مهر از برگزاری اولین جشنواره هندبال پایه جنوب استان بوشهر در شهرستان جم خبر داد و گفت: این جشنواره با شرکت ۵ تیم از جنوب استان بوشهر در بخش پسران با هدف رشد و شکوفایی استعداد و ایجاد نشاط در بین کودکان برگزار شد.

دبیر هیئت هندبال شهرستان جم خاطر نشان کرد: با توجه به شروع آکادمی های هندبال در شهرستان جم و بخش ریز، تحول عظیمی در بخش هندبال پایه بوجود آماده است که می توان با استفاده از استعدادها و ظرفیت های موجود شهرستان، شاهد رشد و توسعه هندبال باشیم.

صبور با اشاره به ۲۵۰ ورزشکار هندبالیست در شهرستان خبرداد و گفت: با توجه به همکاری خوب مجموعه شهرستان جم در سال گذشته توانستیم با برگزاری برنامه های مختلف، جشنواره های استعدادیابی، مسابقات و سمینار های استانی و کشوری رتبه بالایی را در استان کسب کنیم که بی شک مدیون همکاری مجموعه شهرستان هستیم.

وی از همکاری مجموعه فرمانداری، مدیریت آموزش و پرورش، شهرداری شهر جم، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف، اداره گاز، تامین اجتماعی و شهرک های مسقر در منطقه در برگزاری برنامه ها تقدیر و تشکر کرد.

 

منبع: