معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان :
فروش بیش از 740 میلیون تومان بلیط در سینماهای استان
پیغام: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: در سال گذشته مجموع فروش بلیط سینماهای استان ٧ میلیارد و چهارصد میلیون ریال بوده است.
كدخبر: 101077
1397/04/13

به گزارش«پیغام»به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، آنیتا مظفری اظهار داشت: حدود ١٢٥ هزار نفر به تماشای فیلم در سینماهای استان نشستند که سینما بهمن بوشهر با ١٠٨ نفر و ٣ سالن بیشترین تماشاگر را داشته است.

وی عنوان کرد: از مجموع ٧ سینما و ٩ سالن در استان ٣ سینما غیر فعال، ٣ سینما و ٥ سالن در بوشهر و ١ سینما در برازجان ٤ سینمای فعال استان هستند.

مظفری بیان کرد: بهای بلیط سینما در بوشهر با توجه به درجه بندی رده سینمایی بین ٦٠ تا ٧٠ هزار ریال بود که روزهای سه شنبه ها به صورت نیم بهاء ارائه می شد.

وی تصریح کرد: ظرفیت سالن های سینماهای فعال استان ١٥٦٨ نفر است.

مظفری با اشاره به اینکه سال گذشته ٩٥ فیلم در سینماهای استان اکران شد، افزود: فیلم "ابد و یک روز" به کارگردانی سعید روستایی بیشترین فروش بلیط را در سال گذشته داشت.

معاون فرهنگی اداره کل خاطرنشان کرد: مبلغ فروش بلیط سینماهای استان در سه ماه نخست سال جاری ٢ میلیارد ریال بود که بیشترین فروش به دلیل نوروز در فروردین اتفاق افتاده است.

استان بوشهر با ١ میلیون و دویست هزار نفر جمعیت از استان‌های جنوبی ایران و هفدهمین استان بزرگ کشور از لحاظ مساحت است که در حاشیه خلیج فارس قرار دارد.

منبع: