رئیس بنیاد مسکن دشتستان:
معابر روستاهای دشتستان ساماندهی می‌شود
پیغام: مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دشتستان از اجرای آسفالت در ۵۲ روستای این شهرستان خبر داد و گفت: معابر روستاهای دشتستان ساماندهی می‌شود.
كدخبر: 101202
1397/04/17

به گزارش «پیغام»حبیب نوروزپور در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: در راستای بهبود زیرساخت‌های روستایی در شهرستان دشتستان اقدامات و طرح‌های خوبی را در دست اجرا داریم.

وی از ساماندهی معابر روستایی به عنوان یک اولویت مهم نام برد و خاطرنشان کرد: زیرسازی معابر روستایی در چاه‌عربی، چم‌تنگ، ده‌نو و مشفق‌آباد با اعتبار دو میلیارد ریال و به طول دو کیلومتر اجرا شده است.

نوروز پور با اشاره به اینکه طی سه سال گذشته ۲۳۲ هزار متر مکعب آسفالت در روستاهای دشتستان انجام شده است، افزود: معابر ۴۰ روستای این شهرستان از محل قیر رایگان آسفالت شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: امسال نیز طرح‌های مهمی در روستاهای دشتستان اجرا می‌شود که هفته آینده عملیات آسفالت معابر در ۱۲ روستا آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح‌ها از محل قیر رایگان اجرا می‌شود، تصریح کرد: عملیات زیرسازی، سنگ جدول و اجرای بیس‌ریزی انجام شده است و کارشناسان بنیاد مسکن نظارت لازم را بر پروژه داشته و مورد تائید قرار گرفته است.

منبع: