رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد؛
کلنگ‌زنی درمانگاه تخصصی در کنگان
پیغام: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از کلنگ‌زنی درمانگاه تخصصی در بیمارستان کنگان خبر داد و گفت: خدمات هتلینگ در بیمارستان کنگان توسعه می‌یابد.
كدخبر: 101210
1397/04/19

به گزارش «پیغام»؛ سعید کشمیری در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: ایجاد خدمات هتلینگ برای بیمارستان کنگان به‌ویژه در بخش زنان و زایمان از برنامه‌های ما برای این مرکز درمانی است که مردم بتوانند از خدمان ویژه این بیمارستان نیز بهره مند شوند.

وی ادامه داد: یک نمونه از  این نوع خدمات، «ایجاد ال‌دی‌آر» در بخش زایشگاه است. ال‌دی‌آر اتاق های تک نفره زایمان است که در زایشگاه تعریف می شود و تمام مراحل درد، زایمان و پس از زایمان در این اتاق خصوصی سپری شده و همراه زائو می تواند کنار وی باشد.

کشمیری با اشاره به اینکه این اتاق دارای امکانات رفاهی مانند مبل تخت خوابشو، تلویزیون، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی، تلفن و... است، افزود: ال‌دی‌آر از نیازهای بیمارستان امام خمینی کنگان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: انشاءالله جلساتی را در دانشگاه برگزار خواهیم کرد و با کمک معاونت توسعه و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی، استارت این کار را خواهیم زد.

کشمیری عنوان کرد: در مورد درمانگاه تخصصی نیز قرار شد معاونت توسعه دانشگاه نتیجه جلسه با فرماندار را به ما اعلام کند تا انشاءالله بتوانیم اگر شرایط مهیا باشد در هفته دولت امسال کلنگ زنی درمانگاه تخصصی را در فضای داخلی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان انجام دهیم و و در واقع ساخت این درمانگاه استارت بخورد.

وی افزود: احداث پانسیون پزشکان بیمارستان امام خمینی کنگان نیز از پروژه‌هایی است که در سفر اخیر به بیمارستان کنگان، کار پیگیری آن را شروع کردیم و انشاءالله بتوانیم پایه گذار آن نیز باشیم.

گفتنی است که ساختمان کنونی درمانگاه تخصصی کوثر کنگان به شکل استیجاری(به مدت قرارداد ۵ سال ) از تیر ماه سال ۹۴ در اختیار بیمارستان امام خمینی قرار دارد.

منبع: