اتوبوس حامل ساندویچ غیربهداشتی دربوشهر توقیف شد
پیغام: سرپرست مرکز بهداشت بوشهر گفت: کارشناسان بهداشت محیط این مرکز از یک دستگاه اتوبوس خطوط بین شهری مسیر اصفهان - بوشهر 200 عدد ساندویچ سرد غیر بهداشتی، فاسد و غیرقابل مصرف کشف کردند.
كدخبر: 101250
1397/04/20

به گزارش«پیغام» به نقل از ایرنا، حسن فخرایی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: براین اساس پس از طی مراحل قانونی فرد خاطی به دستور مقام قضایی توقیف و همه محصولات غذایی به دست آمده جمع آوری و معدوم شد.
وی اظهار داشت: برای تامین سلامت شهروندان، مسافران و حفظ و ارتقای بهداشت مواد غذایی مصرفی، همه خودروهای حمل‌و نقل و اتوبوس‌های برون‌ شهری مورد بازرسی و نظارت ویژه قرار می ‌گیرند.
فخرایی اضافه کرد: نظارت و بازرسی از همه مراکز عرضه مواد غذایی و خودروهای بین ‌شهری با حضور بازرسان بهداشت محیط با جدیت پیگیری می ‌شود و برای حفظ سلامت مسافران از کوچک ‌ترین تخلف بهداشتی چشم پوشی نمی شود.
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوشهر تاکید کرد: بازرسان بهداشت محیط به ‌صورت مستمر همه مراکز عرضه مواد غذایی و خطوط حمل ‌ونقل را نظارت ومواد غذایی حساس، فساد پذیر و آب آشامیدنی مصرفی را پایش می‌ کنند در صورت دیدن موارد تخلف با رانندگان متخلف برخورد جدی می شود.

منبع: