مشکل تملک زمین سالن ورزشی بانوان گناوه حل شد
فرماندار گناوه گفت: با پیگیری های صورت گرفته مشکل بوجود آمده در ارتباط با تملک زمین سالن ورزشی چندمنظوره بانوان این شهرستان برطرف و سند آن صادر شده است.
كدخبر: 101269
1397/04/20

به گزارش«پیغام» به نقل از ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل ثبت اسنادو املاک استان بوشهر افزود: باتوجه به برطرف شدن وضعیت زمین این مجموعه، اداره ورزش و جوانان شهرستان باید برای آغاز عملیات احداث آن بجد پیگیری کند.
فرماندارگناوه از همکاری و تعامل اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر و این شهرستان در صدور سند زمین سالن ورزشی تقدیر کرد و گفت: اداره ثبت اسناد و املاک گناوه از ادارات موفق درخدمت رسانی به مردم بوده است.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: باتوجه به اینکه ثبت اسناد و املاک روزانه مراجعان زیادی دارد تکریم ارباب رجوع در اولویت کارکنان قرار گرفته است.
اصغر پیرهادی، از تعامل و حمایت فرماندار گناوه از اداره متبوعه شهرستان تقدیر کرد و افزود: از فرماندار انتظار داریم همانند سال گذشته در توزیع اعتبارات نگاه خاصی به ثبت و اسناد و املاک گناوه داشته باشد.
کلنگ عملیات اجرایی سالن ورزشی چند منظوره بانوان گناوه در مهرماه 1396 باحضور مسئولان استانی و نماینده حوزه انتخابیه به زمین زده شد که بدلیل اختلاف بر سر زمین آن بین راه و شهرسازی و ثبت اسناد و املاک متوقف شد.

منبع: