نواقص ورزشگاه تختی جم برای مسابقات لیگ برتر برطرف می‌شود
پیغام: رئیس هیئت فوتبال جم گفت: با توجه به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در اوایل مرداد ماه، نواقصات ورزشگاه تختی جم برای برگزاری مسابقات لیگ برتر رفع می‌شود.
كدخبر: 101280
1397/04/21

به گزارش«پیغام»؛محمد اسدی در حاشیه بازدید از ورزشگاه تختی جم در گفت‌و‌گو‌ با تسنیم؛با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ورزشگاه تختی جم اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در اوایل مرداد ماه، وضعیت ورزشگاه تختی جم  با حضور فرماندار،  رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئولان  پالایشگاه فجر جم بررسی شد.

رئیس هیئت فوتبال جم از رفع نواقصات موجود ورزشگاه تختی برای برگزای مسابقات لیگ برتر خبر داد و‌ افزود: در این بازدید پس از مشاهده و بررسی نواقصات موجود، مقرر شد پالایشگاه فجر جم به عنوان مجری طرح،‌ مشکلات موجود را رفع کند.

اسدی گفت: ورودی‌های ورزشگاه، اسکوربرد، جایگاه خبرنگاران، سیستم صوت، جایگاه بلیط فروشی و دیگر موارد  از جمله نواقصاتی است که نیاز است تا آغاز مسابقات لیگ برطرف شود.

وی خاطر نشان کرد: با رفع نواقصات موجود و با توجه به چمن مطلوب ساخت رختکنهای جدید و بهبود نورافکنهای ورزشگاه در فصل قبل، به استاندارهای لازم بیشتر نزدیک می‌شویم و‌جم میزبان شایستهتری برای تیم‌ها‌ست.

منبع: