شهردار: دورنمای توسعه و پیشرفت آب‌پخش مثبت است+عکس
پیغام:شهردار آب‌پخش گفت: با توجه به برنامه‌ها و پروژه‌های عمران شهری طراحی شده برای شهر آب‌پخش، دورنمای توسعه و پیشرفت استان بوشهر را مثبت ارزیابی می‌کنم.
كدخبر: 101283
1397/04/21

به گزارش «پیغام» به نقل از مهر؛ اعظم صمصامی در حاشیه بازدید از پروژه های عمران شهری آب پخش اظهار داشت: شهر آب پخش، دومین شهر پرجمعیت شهرستان دشتستان است و با مردمانی خونگرم و بافرهنگ و با دارا بودن مناطق زیبا و بکر، از نقاط مهم گردشگری استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی افزود: نخلستان‌های زیبا و نهرهای جاری آب، زیبایی دوچندانی به این شهر بخشیده و همواره در ایام سال پذیرای گردشگران و مسافران فراوانی است.

شهردار آب پخش بیان داشت: با توجه به پتانسیل های موجود در این شهر، تلاش کرده ایم در طراحی برنامه ها و طرح های عمرانی و زیباسازی، موقعیت جغرافیایی و طبیعی شهر را نیز لحاظ کنیم و انشاالله با عملیاتی شدن این طرح ها، چهره شهر دگرگون خواهد شد.

صمصامی با اشاره به پروژه های در حال اجرای عمران شهری آب پخش ابراز داشت: پروژه مرمت و بهسازی ورودی شهر از سمت برازجان که چند روزی است عملیات اجرایی آن آغاز شده و از طرح های خوب ما برای زیباتر شدن ورودی شهر و تسهیل در عبور و مرور مردم است.

وی افزود:پیاده رو سازی بلوار انقلاب، پیاده رو سازی بلوار غدیر، ایجاد تپه در مجاورت خیابا ن آیت الله مهدوی کنار پل شیخی، کانیو گذاری برخی از کوچه های سطح شهر،پیاده رو سازی بلوار امام خمینی(ره) از دیگر پروژه هایی است که انشاالله با اتمام و بهره برداری از آنها، شاهد زیبایی بیشتر شهر خواهیم بود.

صمصامی بیان داشت: زیرسازی و آسفالت برخی از معابر سطح شهر، تهیه و نصب تعدادی مجسمه نمادین، المان و تندیس ملا محمد نادم دوبیتی سرای مشهور، نورپردازی حاشیه برخی از کانال های آبیاری،بهسازی پارک گردشگری خلیج فارس،لوله کشی آب برای بوستان محله ای قلایی، طراحی و اجرای سنتی ایستگاه اتوبوس نیز از طرح ها و پروژه های در دست اقدام است.

شهردار آب پخش از احداث کارگاه تولید قطعات بتنی در مجاورت کارخانه آسفالت شهرداری خبر داد و گفت: این کارگاه جهت تولید قطعات بتنی مورد نیاز پروژه های عمرانی شهرداری و درآمدزایی از آن برای پیشبرد اهداف و برنامه های شهرداری احداث شده است و این آمادگی را داریم که به شهرداری ها و سایر ادارات و نهادهای شهرستان و استان نیز این تولیدات را صادر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به منظور پیشبرد اهداف خود، در حال حاضر بر اجرای طرح های درآمدزا برای شهرداری تمرکز کرده ایم که بتوانیم با کسب درآمد، پروژه های عمرانی در سطح شهر اجرا کنیم.

صمصامی ابراز داشت: عملیات اجرایی چندین طرح که در فوق اشاره شد آغاز شده و تعدادی دیگر نیز در روزها و ماه های آتی آغاز خواهند شد و از شهروندان عزیز انتظار همراهی با شهرداری در اجرای این طرح ها را دارم کما اینکه در گذشته نیز همکاری خوبی داشته و با صبر و بردباری خود زمینه به ثمر نشستن پروژه ها و طرح های عمرانی را فراهم کرده اند.

وی افزود: جا دارد خداقوت خدمت همکاران خود در شهرداری آب پخش هم داشته باشم که انصافا با تمام وجود مشغول خدمت رسانی به مردم هستند و بازوی پرتوان اینجانب در پیشبرد طرح‌ها و پروژه ها محسوب می شوند.

شهردار آب پخش خاطرنشان کرد: در سه ماهه پایانی سال ۹۶ نیز طرح ها و اقدامات خوبی در حوزه زیباسازی و مبلمان شهری و زیرسازی و آسفالت معابر انجام شد و به فضل الهی در سالجاری نیز بر اساس اولویت بندی، این طرح ها در سه محله شهر به تناسب جمعیت و رعایت عدالت اجرا خواهند شد.

صمصامی ابراز داشت: با توجه به مشکلاتی که شهرداری آب پخش دارد، از مسئولان استان و شهرستان انتظار حمایت و مساعدت بیشتری دارم، البته همکاری این بزرگواران خوب بوده ولی بر اساس نیازهای ما باید بیشتر شود.

 

منبع: