سرمربی جدید ایرانجوان مطرح کرد:
برای ساختن یک تیم قابل احترام همه تلاشم را خواهم کرد
پیغام:سرمربی جدید ایرانجوان بوشهر در اولین واکنش نسبت به اعلام خبر سرمربی گری وی در این تیم گفت:می دانم کار بسیار سختی را در پیش دارم و شفاف با هواداران تیم صحبت میکنم بخاطر آنها امده ام تا ایرانجوان بتواند روزهای خوب گذشته را تکرار کند.
كدخبر: 101343
1397/04/25

به گزارش«پیغام» به نقل ازفوتبال بوشهر؛ عبدالرحیم خرمزی ابتدای صحبتهایش تصریح کرد:ایرانجوان از کینه و اختلاف در این سالها هیچ خیری ندیده و  اکنون زمان آن رسیده تا تیم را سمت جلو حرکت دهیم.من از باند بازی و حرکت در مسیر افراد خاص فراری هستم و تنها به ایرانجوانی فکر میکنم که هوادارانش بعد از آن سقوط تلخ خون دل های بسیاری خوردند.من به هیچ فرد یا گروهی وابسته نیستم،نامها مهم نیستند و از هواداران تیمم انتظار دارم گذشته ها و اختلافات را کنار گذاشته و در این مرحله حساس ایرانجوان را حمایت کنند.

وی ادامه داد:می دانم کار بسیار سختی در پیش است و انبوهی بازیکن از تیم جدا شده،هنوز مشخص نیست تیم در لیگ دسته اول است یا لیگ دو، اما می خواهم برای شکل گیری  ایرانجوان دگرگون شده و با ثبات تلاش کنم.تاکید می کنم من به عشق همین مردم و هواداران آمده ام که در کوچه و خیابان همواره من را مورد لطف و احترام قرار داده اند.جرات و جسارت می خواست که من دارم،  ایرانجوان باید از نو ساخته شود و من هیج قولی برای صعود نداده و نمی دهم اما قول میدهم یک تیم جنگجو و قابل احترام برای فوتبال بوشهر را آماده کنم که هواداران تیم به آن افتخار کنند.

خرمزی در مورد انتخال دستیاران و شروع تمرینات تیم گفت:در چند روز آینده و با تفکر بیشتر همکارانم را انتخاب خواهم کرد و احتمالا تا آخر هفته یا اوایل هفته آینده تمرینات تیم آغاز خواهد شد. باید زمان از دست رفته را با تمرین و سرعت عمل بیشتری جبران کنیم تا تیم بتواند روند مطلوبی را طی کند.

سرمربی جدید ایرانجوان بوشهر در مورد جوانگرایی و تیم فصل آینده اش تصریح کرد:من از بازی دادن به جوانان ترسی ندارم و این را در گذشته ثابت کرده ام.بگذارید تمرینات آغاز شود دوست دارم از همه سرمایه های بومی استان استفاده کنم حالا باید در این باره خوب فکر کنم.

منبع: