ثبت نام در سامانه ثنا دستگاه قضایی ضروری است
پیغام:رییس دادگستری دیر گفت:افرادی که به دستگاه قضایی مراجعه می کنند و کسانی که در سیستم قضایی پرونده ای ندارند نیز باید در سامانه ثنا ثبت نام کنند زیرا این کار به معنای ایجاد نشانی قانونی برای همه مردم در پیشگیری از برخی مشکلات قضایی تاثیر زیادی دارد.
كدخبر: 101597
1397/05/07

به گزارش«پیغام» به نقل از ایرنا، عیسی نوشاد درجمع مسئولان شهرستان دیر افزود: سامانه ثنا به نفع همه مردم است و در صورت ثبت نام و شکایت بصورت غیابی یک پیامک برای افراد ارسال می شود و به این ترتیب در هر جا باشند می توانند از دعوای خود مطلع شوند .
وی اظهارداشت:با ثبت نام در سامانه ثنا در آینده نیز با توجه به اجرای ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی دیگر شاهد صدور آرای غیابی نخواهیم بود.
رییس دادگستری شهرستان دیر یادآورشد: مسئولان، نهادها و ادارات مردم را برای ثبت نام در این سامانه ترغیب و نسبت به مزایا و محاسن آن آگاه سازند.
وی بااشاره به نقش پیشگیری در کاهش جرم گفت:ادارات می توانند با شناسایی جرم و انجام وظیفه در این امر مهم در کاهش آن نقش ایفا کنند.
نوشاد اضافه کرد: نقش افراد ریش سفید در کاهش جرم بسیار موثر است و همه باید همکاری کنند تا از این ظرفیت بخوبی بهره ببریم.
رییس دادگستری دیر اضافه کرد: در همین راستا همایش ریش سفیدان در هفته جاری در این شهرستان برگزار می شود تا بیشتر از این ظرفیت در پیشگیری از جرم استفاده شود.

منبع: