فرماندار جم:انتخاب ۵ اولویت سلامت در شهرستان جم
پیغام: فرماندار شهرستان جم گفت: انتخاب پنج اولویت سلامت شهرستان یک امر جدی است و باید با دقت نظر، این پنج اولویت بررسی و تجزیه و تحلیل شوند.
كدخبر: 101626
1397/05/08

به گزارش «پیغام» به نقل از مهر، محمد حسینی صبح دوشنبه در اولین مجمع سلامت شهرستان جم عنوان داشت: همه ادارات و سازمان‌ها در تامین سلامت مردم دارای تکلیف هستند و باید به تکلیف خود عمل کنند.

وی افزود: تنظیم سند جامع سلامت شهرستان، نیازمند مشارکت همه از جمله ادارات، سازمانها، مردم، سمن‌ها، اصناف و ... است.

فرماندار شهرستان جم اضافه کرد: انتخاب پنج اولویت سلامت شهرستان یک امر جدی است و باید با دقت نظر ، این پنج اولویت بررسی و تجزیه و تحلیل شوند.

حسینی خاطرنشان ساخت: در این زمینه نباید زمان را از دست داد، چراکه از دست دادن زمان به منزله صدمات بیشتر به شهروندان است.

این مقام مسئول بیان داشت: حرکت به سمت پیشگیری باید بیشتر شود تا کمتر به سمت درمان سوق داده شویم و هزینه های بیشتری را متحمل نشویم.

رتبه نخست در رضایت‌مندی ارباب رجوع

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم عنوان داشت: تامین سلامت در بسیاری از موارد در گرو مطلوب بودن ارایه خدمات دیگر سازمانها به مردم می باشدکه این سازمانها می بایست در حوزه های سلامت ورود کنند و تکلیف خود را انجام دهند.

احمد قاسمی اضافه نمود: رضایتمندی ارباب رجوع جزو اولویت کاری ما قرار دارد،و در این زمینه توانسته ایم با کسب ۹۶.۵ درصد رضایتمندی ارباب رجوع، دارای رتبه نخست استان باشیم.

منبع: