دزدی های دختر باکلاس قلهک نشین
پیغام: به خاطر هیجان و تنوع در زندگی از ۵ ماه قبل سرقت ها را شروع کردم و با خودروی ریو خود در ساعات ظهر هنگام پرسه زنی در خیابان از خودروهای پارک شده سرقت می‌کرده است.
كدخبر: 101821
1397/05/20

پیغام:در هفته‌های گذشته شکایت‌های زیادی به معاونت عملیات کلانتری ۱۲۴ قلهک رسید مبنی بر اینکه به خودروهای پارک شده در خیابان‌های محدوده قلهک دستبرد زده شده است.

به گزارش «پیغام»؛ایران نوشت: در بررسی یکی از این پرونده‌ها مأموران متوجه شدند سرقت‌ها از سوی یک زن انجام شده که با خودروی ریو در خیابان‌ها می‌گردد و با مشاهده خودروهای رها شده کنار خیابان پس از بازکردن در خودرو وسایل آن را به‌ سرقت می‌برد و بلافاصله نیز با خودرویش متواری می‌شود.

پس از انجام اقدامات پلیسی و شناسایی متهم در خانه‌اش، واقع در خیابان دیباجی جنوبی دستگیرشد. از خانه متهم ۷۰ عینک آفتابی اورجینال، ۴۰ برگ مدارک خودرو شامل بیمه نامه و کارت خودرو، ۲۵ عدد عابر بانک و مقادیری طلا به ارزش تقریبی ۱۰ میلیون تومان و بدلیجات و دسته کلید‌های بسیاری کشف شد.
در تحقیقات تکمیلی از متهم در کلانتری، وی خود را مجرد و دارای مدرک کارشناسی ارشد معرفی کرد و گفت که قبلاً در بیمارستانی در شمال تهران پرستار بودم و خانه نیز متعلق به پدرم است.

وی مدعی شد: به خاطر هیجان و تنوع در زندگی از ۵ ماه قبل سرقت ها را شروع کردم و با خودروی ریو خود در ساعات ظهر هنگام پرسه زنی در خیابان از خودروهای پارک شده سرقت می‌کرده است.

وی اظهار داشت: در یکی از سرقت‌ها در خودروی سمندی را باز می‌کند و وقتی بیمه نامه خودرو را می‌بیند متوجه می‌شود مالک، خودروی خود را جلوی آپارتمان محل سکونتش پارک کرده و کلید خانه‌اش را نیز در خودرو جا گذاشته است. به همین خاطر تصمیم به سرقت از داخل خانه می‌گیرد. وی برای اطمینان از نبود مالک درخانه‌اش، زنگ آپارتمان را می‌زند و پس از آنکه کسی جوابگو نبود با بازکردن در ساختمان به طبقه سوم می‌رود و با انداختن کلید وارد خانه می‌شود. وی یک کیف مردانه که داخل آن مدارک شخصی، مقادیری دلار و یورو بود را از جلوی آیینه ورودی خانه برمی‌دارد و فرار می‌کند.

وی در بازجویی‌ها همچنین اعتراف کرد: در بعضی از سرقت‌ها پس از دزدیدن مدارک ساعاتی بعد با مالکان تماس می‌گرفته و می‌گفته مدارک تان را در خیابان پیدا کرده‌ام و می‌خواهم به شما تحویل بدهم. مالباختگان نیز با توجه به وضعیت ظاهری متهم و نحوه صحبت کردنش به او شک نمی‌کردند و بنا به درخواستش برای پیدا شدن مدارک به او مبلغی نیز به‌عنوان شیرینی می‌دادند.

سرهنگ ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ بیان داشت: متهم یک بار نیز به جرم سرقت وسایل داخل خودرو به زندان افتاده و سابقه دار است. وی در تحقیقات اولیه به ۳۵ فقره سرقت اعتراف کرده و تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد. ضمن آنکه با توجه به اظهارات سارق مبنی بر اینکه بیشتر سرقت‌ها را از خودروهایی انجام داده که در آن باز بوده و رانندگان به هنگام خروج فراموش کردند آن را قفل کنند از این‌رو لازم است شهروندان توجه لازم را داشته باشند تا خودرویشان طعمه سارقان قرار نگیرد.

منبع: