معاون استاندار بوشهر:
تشکیل کمیته‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان
پیغام: معاون سیاسی، امنیتی استاندار بوشهر گفت: در راستای هرچه باشکوه برگزار شده هفته دفاع مقدس، کمیته‌های ۷ گانه بزرگداشت این هفته در استان بوشهر تشکیل شد.
كدخبر: 102063
1397/05/28

به گزارش«پیغام» به نقل ازتسنیم؛ مجید خورشیدی صبح امروز در نشست ستاد گرامیداشت دفاع مقدس استان بوشهر با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) و گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی به نقش مهم ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت:اقتدار نظام جمهوری اسلامی حاصل ایثارگری‌هاو شجاعت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به ویژه فداکاری شهدا، آزادگان و جانبازان است.

وی نقش مهم آزادگان در این دوران را بسیار مهم دانست و خاطر نشان کرد: هر چند همه رزمندگان در دوران دفاع مقدس افتخار آفریدند ولی آزادگان مشقات و سختی‌های فراوانی دیدند که همه نوع ایثار و از جان گذشتگی در آزادگان وجود دارد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به رزمندگان به ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مهمی است که به ایثارگران از جمله آزادگان رسیدگی شود.

خورشیدی با بیان اینکه باید به ایثارگران توجه ویژه‌ای شود خاطر نشان کرد: یادگاران هشت سال دفاع مقدس باید مورد توجه قرار بگیرند و مسئولان  باید  ایثارگران را دریابند.

وی دفاع مقدس را عامل انسجام ملت بزرگ ایران دانست و تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس همه ملت  به دور از اختلافات و سلیقه‌ها افتخار آفریند و دفاع مقدس باید به عنوان عامل انسجام در جامعه به آن پرداخته شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار بوشهر با اشاره به شرایط حاکم در جامعه افزود: خروج غیر اخلاقی و خارج از عرف بین‌الملل رئیس جمهور آمریکا از برجام و ایجاد تحریم‌های مختلف مشکلاتی در جامعه ایجاد کرده که باید تقویت اتحاد و انسجام مورد توجه قرار بگیرد و هفته دفاع مقدس به عنوان عامل انسجام و اتحاد معرفی شود.

خورشیدی با تاکید بر بازگویی محبت‌ها و مهربانی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس تاکید کرد: هنر همه هنرمندان این باشد که اقتدار، محبت، مهربانی‌ها و انسجام دوران دفاع مقدس در جامعه بازگو  و ترویج شود.

وی از  تشکیل کمیته‌های 7 گانه برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم این هفته برگزاری رژه نیروهای مسلح در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار بوشهر  با تاکید بر ایجاد موزه دفاع مقدس و نقش آن در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: برای ایجاد موزه دفاع مقدس جانمایی و تملک زمین با همکاری نیروهای نظامی مورد توجه قرار بگیرد  تا در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شاهد اجرا و افتتاح فاز نخست آن باشیم.

خورشیدی با تاکید بر مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس افزود: هماهنگی و تدابیر لازم برای اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سراسر استان بوشهر انجام شده که همکاری قشرهای مختلف مردم در برنامه‌های این هفته مهم و ضروری است.

منبع: