آقا محمود نفت تمام شد، این تو و این هوداران شاهین
شدیدترین جمله فصل قبل شما در خصوص داوری این بود: شاید داوران از شخصیت من خوششان نمی آید . که یقین داشته باشید اینگونه نیست و اشتباهات داوری جزیی از فوتبال هست و خواهد بود. در فصل قبل به موارد فنی بازی بیش از هر موردی اشاره می کردید و این تاثیر مستقیم بر بازیکنان و هواداران داشت و نتیجه ش شد قهرمانی .
كدخبر: 103426
1397/06/18

حسین باستین حکم مدیر عاملی را که از هیات مدیره ، دریافت کرد ، از اکواریوم لیگ یک آزادگان، شاه ماهی فصل قبل را صید نمود و گام اول مدیریت خود را پس از مدیریت موفقدمشقی محکم برداشت تا هواداران شاهین که دل در گرو پاشازاده داشتند به سمت خود بکشاند .

محمود فکری جویباری با همراهان خود به بوشهر آمد و هر چه خواست و خواستند؛ باستین نه نگفت؛ از بازیکن بگیر تا اردو و بازی تدارکاتی و …..

فصل آغاز شد و در بازی نخست ، یاران فکری در مقابل تیم گل گهر سیرجان که در ادامه مدعی نشان دادند ، یک بر یک مساوی شدند و اعتراض به داوری آقا محمود، با این جمله استارت خورد: این داور در حد این بازی نبود .

قبل از بازی شاهین و بادران، سیف پور مدیر باشگاه بادران با درخواستی از فدراسیون که با چاشنی شیطنت و سیاست همراه بود ، قصد داشت تمرکز فکری را به هم بریزد ، اما موفق نشد و تیم شاهین شهرداری در یک بازی خوب و منطقی یک امتیاز را از قشون سیف پور به چنگ آورد .

اما نکته اینجاست که باز هم محمود فکری داوران را بی نصیب نگذاشت و در پایان بازی گفت : در دو دیدار اخیر، ازاشتباهات داوری خیلی متضرر شدیم .

در بازی سوم، هرچند تیم شهرداری تبریز به بازی نرسید و بازی لغو شد و سه امتیاز به تیم بوشهر رسید ، اما این بار همفکری داوران را رها نکرد و قبل از بازی داوران را به دقت بیشتر توصیه نمود .

بازی تیم شاهین شهرداری با تیم خونه به خونه در مسابقات جام حذفی آنقدر حاشیه داشت که مجالی برای اعتراض فکری به داور باقی نگذاشت و تیم میزبان با جوانمردی و مردانگی هوادارنش ، این مسابقه را با برد به پایان رساندند ، بردی که جز سیاهی و تاریکی چیزی به همراه نداشت و سال ها در ذهن خواهد ماند.

در هفته چهارم،شاهین می بایست به مصاف تیم فجرسپاسیشیراز می رفت . دیداری که برای بوشهری ها همیشه مهم بوده و خواهد بود .

این بازی با نتیجه دو بر یک به سود تیم فجر به پایان رسید و باز هم اعتراض های سرمربی شاهین به داور ، این بار با فلش بک و اینکه: نمی خواهند دوباره فکری قهرمان شود و بقیه حرف ها که مطمئنا” دوستداران فوتبال فیلم های مصاحبه را دیده اند.

کلمات بالا در کنار یکدیگر نشستند و آرام گرفتند تا مروری شود بر چهار هفته نخست لیگ یک آزادگان و اتفاقاتی که برای شاهین شهرداری بوشهر رقم خورد .

اگر این ادعای برخاسته از دانسته های محمود فکری که؛ افراد دارای مسئولیت در فوتبال نمی خواهند محمود فکری دوباره قهرمان لیگ یک  شود ، حقیقت داشته باشد ، اولین بازنده این فصل فوتبالی حسین باستین خواهد بود و هوادارانتیم شاهین بوشهر . و چه خوب است که محمود فکری با این نگاه ، فعلا” مربی گری را کنار بگذارد و به فکر کاری دیگر باشد تا وقتی که این آقایان مسئول ، که مخالف قهرمانی دوباره فکری هستند کنار بروند و کسان دیگری جایگزین شوند .

آقا محمود، توانایی فنی و مدیریت خوب شما در فصل گذشته توانست تیم نفت مسجد سلیمان را قهرمان کند و همین آقایان مسئول هم بر سر کار بودند والبته  اشتباهات داوری هم بود .

در فصل قبل شما به عنوان سرمربی گهگاهی به داوری اعتراض داشتید نه در هر بازی تمام فکر و تمرکزتان مستطیل سبز بود و بس .

اما در این چهار هفته که فرمانده نیمکت فنی تیم شاهین شهرداری بودید چقدر به مسایل فنی پرداختید ؟ چه نکاتی را در خصوص بازی فوتبال یادآور شدید؟

شدیدترین جمله فصل قبل شما در خصوص داوری این بود: شاید داوران از شخصیت من خوششان نمی آید . که یقین داشته باشید اینگونه نیست و اشتباهات داوری جزیی از فوتبال هست و خواهد بود.  در فصل قبل  به موارد فنی بازی بیش از هر موردی  اشاره می کردید و این تاثیر مستقیم بر بازیکنان و هواداران داشت و نتیجه ش شد قهرمانی .

امروز چیزی که بیشترین تاثیر را هم بر تیم و هم تماشاگران داشته، حساسیت به داور و داوری است که نه تنها کمک نکرد و نخواهد کرد ، بلکه بیشترین آسیب هم وارد خواهد نمود .

هواداری از شاهین بمن گفت خطاب به فکری با لهجه خودمانبنویس : بذار امسال هم داورا از تو خوششون نیاد . اما شاهین سی پرواز بر بام لیگ برتر ایران لحظه شماری می کنه 

منبع: