بخشدار بردخون:شوراها فعالیت‌ها را به مردم گزارش دهند
پیغام: بخشدار بردخون گفت: شوراهای اسلامی فعالیت‌های خود را به مردم گزارش دهند.
كدخبر: 103492
1397/06/19

به گزارش«پیغام» به نقل از مهر، علی اخلاقی صبح دوشنبه در نشست با شوراهای اسلامی شهر و روستا در بخش بردخون اظهار کرد: شوراهای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم نقش ویژه ای در انعکاس و رفع مشکلات دارند.

وی افزود: نقدپذیری، شنیدن حرف مردم، سعه صدر، خدمت بی منت و تلاش مضاعف از خصوصیات شوراها است که باید عملی شود.

اخلاقی مسئولیت ها را امانتی مهم دانست و گفت: همه باید از گذشته درس بگیریم و به آینده امید ببندیم و برای توسعه شهر و دیار خود برنامه ریزی کنیم.

بخشدار بردخون با بیان گذشت یک سال از عمر شوراها گفت: نتایج و دستاوردهای فعالیت های شورا برای مردم آشکار است و آنان قضاوت بر ضعف ها و قوت ها قضاوت می کنند.

وی خواستار همراهی و همدلی شوراها با مسئولان شد و ابراز داشت:  تلاش همگانی و پیگیری ها موجب پیشرفت می شود و رضایت مردم را به دنبال دارد.

وی روحیه پاسخگویی را کارساز خواند و گفت: با شفافیت به مردم اطلاع رسانی کنید و در ایام مختلف با مردم نشست بگیرید و اقدامات را رسانه ای کنید.

نماینده عالی دولت در بخش ادامه داد: حضور در بین مردم و صداقت در گفتار و عمل، وظیفه همه مسؤلان بویژه منتخبین مردم است.

بخشدار بردخون گفت: مردم همواره حامی و پشتوانه مسؤلان هستند پس با حمایت مردم گره ها را باز کنید و با خرد جمعی موانع را بردارید.

وی با انتقاد از برخی تک روی ها، اظهار کرد: با مشارکت مردم و انسجام مسؤلان اهداف و چشم اندازهای مهمی حاصل می شود.

بخشدار بردخون اضافه کرد: در یک سال گذشته بیش از ۲۶ میلیارد ریال اعتبار به دهیاری های بخش و بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری بردخون پرداخت شده است.

در ادامه روسای شوراهای شهر، روستاها و بخش پیرامون مشکلات و خواسته های خود مطالبی بیان کردند.

منبع: