اجرای طرح "سینما سلام" در استان
پیغام: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهرگفت: برای بهره مندی اقشار محروم از تماشای فیلم و نمایش طرح 'سینما سلام' در این استان اجرا می شود.
كدخبر: 103529
1397/06/21

به گزارش «پیغام» آنیتا مظفری روز چهارشنبه به مناسبت روز سینما در گفت وگو با ایرنا افزود: هم اکنون طرح سینما سلام درقالب سینما سیار در همه شهرستان های استان بوشهر فعال است و روستاها را نیز پوشش می دهد.
وی بیان کرد: در استان بوشهر هفت سینما وجود دارد که از این شمار سه سینما غیر فعال است.
مضفری ادامه داد: ظرفیت سینماهای استان بوشهر سه هزار و 58 صندلی است و چهاردستگاه سینما سیار در مناطق محروم کار اکران فیلم را بر عهده دارند.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: هم اکنون 2 سالن سینما در بوشهر و عالیشهر آماده بهره برداری است.
مظفری بیان کرد: عمده مشکلات در حوزه سینما در استان بوشهر، توزیع نامتوازن فیلم و به تاخیر افتادن پخش فیلم پس از اکران اصلی است.
وی گفت: نبود امکانات و به روز در استان بوشهر برای تماشاگران نارضایتی هایی ایجاد می کند که برطرف شدن آن نیازمند همت مسئولان استان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را می طلبد.
مظفری یادآورشد: از مهم ترین مطالبات برای فعالان این حوزه نیز تجهیز دفاتر سینما جوان، بالا بردن کیفیت پخش در سالن ها و ایجاد شهرک سینمایی است.
وی بیان کرد: امروز به مناسبت روز سینما، بلیت ها نیم بها به فروش می رسد.

منبع: