گراوند: همه دستگاه‌های اجرایی، آموزش و پرورش را یاری کنند
پیغام: استاندار بوشهر با تاکید بر نقش و جایگاه مدارس در تعلیم و تربیت فرزندان جامعه گفت: همه دستگاه‌های اجرایی در بازگشایی مدارس، آموزش و پرورش را یاری کنند.
كدخبر: 103536
1397/06/22

به گزارش «پیغام» به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران با وفایش بر بهره‌گیری از مکتب عاشورا تاکید کرد و اظهار داشت: باید از مکتب عاشورا برای هدایت نسل جوان و سعادت‌مندی آنان استفاده کرد.

وی، با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در بازگشایی مدارس با آموزش و پرورش همکاری کنند افزود: همه مردم پرورش یافته و تربیت شده مدارس هستند که در این راستا باید در بازگشایی مدارس و حل مشکلات، همه دستگاه‌های اجرایی، آموزش و پرورش را یاری کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه آموزش و پرورش رسالت مهم و سنگینی در تعلیم و تربیت فرزندان جامعه بر عهده دارد تصریح کرد: در کمک و یاری به آموزش و پرورش همگان رسالت و وظیفه دارند و این در حالی است که با  کمبود امکانات و محدود، رسالت بسیار سنگینی بر عهده آموزش و پرورش است.

گراوند با بیان اینکه شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان تلاش و خواسته همه مردم جامعه است تاکید کرد: در بازگشایی مدارس باید همه کمک کنند تا کمبودهای مدارس برطرف شود تا زمینه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بیش از پیش مهیا شود.

وی، از اجرای طرح مدارس روستا مرکزی خبرداد و افزود: برای اجرای این طرح که دانش‌آموزان روستاها را در بر می‌گیرد باید فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با آموزش و پرورش مناطق همکاری کنند تا مشکلات مدارس روستا مرکزی برطرف شود.

استاندار بوشهر بر فراهم شدن امکانات لازم برای ساخت دبیرستان دانشگاه خلیج فارس  تاکید کرد و گفت: زمین ساخت دبیرستان دانشگاه خلیج فارس بوشهر مورد توجه قرار گرفته که برای ساخت این دبیرستان 2 میلیارد تومان تخصیص یافته که در آستانه بازگشایی مدارس پرداخت می‌شود.

منبع: