کمک ۵,۵ میلیارد تومانی حامیان به ایتام
پیغام: رئیس اداره اکرام کمیته امداد استان بوشهر گفت: حامیان نیکوکار از ابتدای امسال تا 15 شهریور پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فرزندان ایتام تحت حمایت پرداخت کردند.
كدخبر: 103692
1397/06/27

به گزارش«پیغام» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، محمد مهدی ملاکی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام با هدف حمایت از کودکان بی سرپرست و نیازمند اجرا می‌شود افزود: این طرح انسان دوستانه از موفق‌ترین طرح‌های کمیته امداد است که در آن حامیان نیکوکار حمایت از یک یا چند فرزند یتیم و غیر یتیم را بر عهده می‌گیرند و ماهانه مبلغی را به حساب آنها واریز می‌کنند.

وی با اشاره به همکاری خوب حامیان نیکوکار با کمیته امداد و ارائه خدمات به فرزندان ایتام و نیازمند خاطرنشان کرد: تاکنون ۹ هزار و ۳۵۸  حامی فعال و نیمه فعال در استان جذب شده که در طول سال به فرزندان ایتام و محسنین کمیته امداد خدمات ارائه می دهند.

رئیس اداره اکرام کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: از ابتدای امسال تا ۱۵ شهریور حامیان نیکوکار 5.5 میلیارد تومان به 6 هزار و ۱۶۶ فرزندان معنوی ایتام و محسنین کمک کرده‌اند.

وی با تاکید بر ساخت سرپناه ویژه مددجویان کمیته امداد اضافه کرد: کار ساخت هزار واحد مسکن روستایی در سراسر استان آغاز شده که ۵۰ درصد از هزینه ساخت این واحد ها  راکمیته امداد و ۵۰ درصد دیگر توسط سایر دستگاه ها به ویژه سپاه و خیران تامین می شود.

منبع: