سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوشهر:
شهروندان بوشهری از شناکردن در نقاط ممنوع خوددداری کنند
پیغام: سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: شناکردن در نقاط فاقد پرچم باعث به خطر افتادن سلامت شهروندان بوشهری می گردد.
كدخبر: 103799
1397/07/04

به گزارش«پیغام»؛حسن فخرایی عنوان داشت: کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بوشهر با هدف ارتقای شاخصهای بهداشتی و زیست محیطی ازشناگاه‌ها و سواحل بوشهر بازدید کردند.

وی اعلام داشت: همکاری و هماهنگی بین بخشی ادارات محیط زیست، شهرداری و مرکز بهداشت شهرستان بوشهر در ایجاد شرایط بهداشتی ایمن و سالم، به جهت جلوگیری از آلودگی محیط زیست و حفظ سلامت استفاده کنندگان از شناگاه‌ها و سواحل حائز اهمیت می باشد.
به نوشته 
روابط عمومی این مرکز بهداشت، اینمقام مسئول عنوان داشت: در همین راستا، بازدید مشترکی توسط کارشناسان ادارات مذکور با هدف ارتقای شاخصهای بهداشتی و زیست محیطی شناگاه‌ها و سواحل و همچنین همکاری در زمینه اجرای ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی و زیستی محیطی صورت پذیرفت.

فخرایی افزود: شهروندان جهت استفاده از شنگاه‌های ساحلی به نقاطی که دارای پرچم بوده مراجعه نموده که تاکید می گردد به رنگ پرچمها توجه نمایند.
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوشهر درخصوص علایم اخباری این پرچم ها اضافه داشت: پرچم های آبی نشان دهنده وضعیت مطلوب شناگاه‌ها، زرد نشان دهنده وضعیت نامناسب و در نقاطی که فاقد پرچم می باشد شناکردن هموطنان باعث به خطر افتادن سلامت آنها می شود.

منبع: