رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر :
در نیمه نخست امسال 149فقره جواز تاسیس صنعتی در استان بوشهر صادر شد
پیغام: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طی شش ماهه اول سال 97 تعداد 149 فقره جواز تاسیس صنعتی با سرمایه گذاری 9604 میلیارد ریال به همراه پیش بینی اشتغال 2755نفر صادرشده است
كدخبر: 104078
1397/07/14

به گزارش«پیغام» به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر؛ سید حسین حسینی محمدی افزود: با توجه به سیاستهای دولت مبنی بر حمایت از سرمایه گذاران برای ایجاد صنایع مختلف و همچنین توسعه  بستر های لازم نظیر شهرکهای صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی در استان؛ طی شش ماهه اول سال جاری منجربه صدور 149فقره جواز تاسیس صنعتی گردید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 30درصد رشد نشان می دهد.

حسینی محمدی با اشاره به برخی از اولویت های این سازمان درراستای حمایت از کالای داخلی عنوان کرد: طبق وضعیت موجود تا پایان شهریور ماه سالجاری تعداد 769فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری 454هزارو 101میلیارد ریال و اشتغال 29هزارو279نفر در استان صادرشده است.

وی گفت:طبق وضعیت موجودتعدادپروانه های بهره برداری صنعتی614فقره باسرمایه گذاری63هزارو 291میلیارد ریال به همره اشتغال 21هزارو 309نفر در شهرک ها و نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی استان بوشهر مشغول به فعالیت هستند.

این مقام مسئول اضافه کرد:طی شش ماهه اول سال جاری تعداد 11فقره پروانه بهره برداری با حجم سرمایه گذاری 177میلیارد ریال و اشتغال 156نفرصادرشده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر سرمایه گذاری بیش از 45درصد و از نظر اشتغال بیش از 79 درصد رشد نشان می دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد:این آمار مجوزهای صنعتی در رسته های مختلف شامل کانی فلزی و غیر فلزی، صنایع شیمیایی، نفت، گاز، پتروشیمی و غیره صادرشده است که با تکمیل و راه اندازی این طرح ها باعث رونق بیشترکسب و کارها در بخش های اقتصادی خواهد شد.

حسینی محمدی عنوان کرد: جلسات مستمرکارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دستگاههای اجرایی مرتبط  که بمنظور حمایت ویژه از بنگاههای تولیدی صورت میگیرد می تواند فرصت مناسبی برای درخواست مشکلات واحد های صنعتی و شتاب بیشتردر توسعه و گسترش بخش های صنعتی به همراه داشته باشد.

منبع: