تاکید امام جمعه بوشهربرای تقویت تیم های پایه در استان
امام جمعه بوشهر با تاکید بر جایگاه استان بوشهر در ورزش‌های دریایی و ساحلی گفت: با توجه به ظرفیت بالای استان بوشهر در ورزش فوتبال ساحلی لازم است تیم‌های پایه فوتبال ساحلی برای پشتوانه سازی تیم بزرگسالان تقویت شود.
كدخبر: 104088
1397/07/15

به گزارش«پیغام»به نقل از تسنیم؛ آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در جمع بازیکنان فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر ورزش را به‌عنوان یک صنعت در جهان همواره در حال گسترش  دانست و اظهار داشت:در حال حاضر تیم‌های قدرتمند جهان برای رقابت در امر ورزش با آخرین تمرینات روز دنیا برای قهرمانی تلاش می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر جایگاه فوتبال ساحلی  در استان را مورد اشاره قرار داد و افزود: فوتبال ساحلی از سال 51 دراستان بوشهر راه اندازی شد و این رشته قدمت طولانی در کشور دارد.

امام جمعه بوشهر بر اخلاق مداری در ورزش تاکید و تصریح کرد: ورزشکاران بوشهری در میادین ورزشی با اخلاق و روحیه پهلوانی این مهم را ثابت کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر جایگاه استان بوشهر در ورزش‌های دریایی و ساحلی گفت: با توجه به ظرفیت بالای استان بوشهر در ورزش فوتبال ساحلی لازم است تیم‌های پایه فوتبال ساحلی برای پشتوانه سازی تیم بزرگسالان تقویت شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری بر گسترش و تقویت تیم‌های پایه فوتبال ساحلی برای پشتوانه سازی تیم بزرگسالان تاکید کرد.

منبع: