مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی :
روند کاهشی فلرینگ 5 پالایشگاه عسلویه
پیغام: مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه با انجام اقدامات مناسب میزان فلرینگ 5 پالایشگاه اول روند کاهشی داشته است، گفت: کاهش میزان فلرینگ پالایشگاه‌های جدید نیز در سال‌های آینده در دستور کار این شرکت قرار دارد.
كدخبر: 104098
1397/07/15

به گزارش«پیغام»؛ هادی هاشم‌زاده فرهنگ؛ مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در گفت‌وگو با ایلنا گفت: در مدیریت تعمیرات اساسی علیرغم افزایش تعداد پالایشگاه‌ها کاهش روزهای تعمیرات اساسی همواره مدنظر و مورد توجه است.

وی با بیان این مطلب گفت: در 8 سال گذشته طبق برنامه همواره روزهای توقف در زمان تعمیرات اساسی کاهش پیدا کرده است.

فرهنگ افزود: در سال جاری نیز با اضافه شدن فازهای 17، 18، 19، 20 و 21 باز هم این روند کاهش روزهای تعمیرات اساسی در برنامه کاری همکاران در مجتمع گاز پارس جنوبی است.

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه به بهبود شاخص‌های ایمنی و محیط زیستی در این شرکت اشاره کرد و گفت: از منظر شاخص‌های ایمنی دو شاخص LTIF و TIRI در مقایسه با شاخص‌های OGP روند مناسبی داشته است.

وی با بیان اینکه مدیریت اصول و الزامات HSE یکی از چالش‌های مهم عملیات پایدار و ایمن پالایشگاه است، اظهار داشت: در سالیان اخیر با انجام اقدامات مناسب میزان فلرینگ 5 پالایشگاه اول روند کاهشی داشته و فعالیت‌ها برای کاهش این مقادیر نیز ادامه دارد.

فرهنگ افزود: کاهش میزان فلرینگ پالایشگاه‌های جدید نیز در سال‌های آینده در دستور کار این شرکت قرار دارد.

وی در خصوص انتشار گازهای گلخانه‌ای گفت: در حال حاضر مجتمع از این منظر زیر شاخص OGP قرار دارد و در ادامه نیز با تمرکزی ویژه فعالیت‌های لازم صورت می‌گیرد تا با اضافه شدن پالایشگاه‌های جدید از شاخص عبور نکنیم.

منبع: