رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ،بانوان شورای شهر بوشهر:
به حضور بانوان در پست های مدیریتی توجه بیشتری شود+عکس
پیغام: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ،بانوان شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار افزایش حضور بانوان در پست های مدیریتی شد
كدخبر: 104108
1397/07/17

به گزارش«پیغام»؛طاهره شمشیری در نشست هم اندیشی  بانوان شهرداری و سازمانهای وابسته که از سوی کمیسیون فرهنگی شورا برگزار شد با اشاره به وجود ظرفیتهای بالای بانوان  خاطر نشان کرد توان  مدیریتی آنها در بخش های مختلف کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی  با قدردانی از زحمات بانوان شاغل در شهرداری گفت: بانوان نیمی از ارکان توسعه در جامعه هستند و باید از ظرفیتهای بانوان توانمند شهرداری در پستهای مدیریتی  استفاده بیشتری شود همچنین انتظار داریم برنامه های حمایتی از جمله راه اندازی حوزه بانوان ،مشاور بانوان و امو رفاهی ویژه ایشان  در دستور کار سرپرست  محترم شهرداری قرار گیرد واز  بانوان شهرداری بندر بوشهر نیزدرخواست دارم  با روحیه مضاعف در ارتقای  بندر بوشهر بیش از گذشته همراه مدیریت شهری باشند.

شمشیری در ادامه با اشاره به اینکه مشارکت زنان در هر جامعه مولفه اصلی  توسعه  آن محسوب می شود و با توجه به سخنان  رئیس جمهور مبنی بر به کار گیری زنان در 30درصد پست های مدیریتی  بیان داشت بانوان ما نقش های بیشتر ، کلیدی تر  در مدیریت استان داشته باشند لذا از مدیریت ارشد استان انتظار داریم حضور زنان در پست های مدیریتی در استان بوشهر افزایش پیدا کند .

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا در ادامه خاطر نشان کرد زنان کلید رشد و ترقی کشورهای در حال توسعه هستند و یکی از راه های مشارکت زنان توانمند سازی    آنها بر پایه برابری در همه زمینه ها از جمله در فرآیند تصمیم گیری و مدیریتی  جامعه  یکی از پیش نیازهای توسعه پایدار است که کشور ما سخت به آن نیاز دارد .

شمشیری در پایان گفت با استفاده از حضور بانوان در پست های مدیریتی و توجه  به نقش زنان در اصلاح و انتقال فرهنگ جامعه می توانیم شاهد توسعه هر چه بهتر جامعه به ویژه در حوزه مدیریت شهری بوشهر  باشیم .

 


 

منبع: