فرماندار گناوه خبر داد:
احداث سینمای ثابت امید در گناوه
پیغام: فرماندار گناوه گفت: احداث سینمای ثابت در مرکز این شهرستان یکی از خواسته های به حق مردم است که در دولت تدبیر و امید محقق خواهد شد.
كدخبر: 104117
1397/07/17

به گزارش«پیغام» به نقل از مهر، سیدعلی پاک نژاد صبح سه شنبه در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: ایجاد نشاط در جامعه یکی از شعار های دولت تدبیر و امید بود که ما در شهرستان گناوه تلاش کردیم با اجرای طرح های مختلف و حل مشکلات این مهم را محقق کنیم.

فرماندار گناوه با اشاره به پیشگامی شهرستان گناوه در زمینه های مختلف هنری تصریح کرد: احداث سینمای ثابت در مرکز این شهرستان یکی از خواسته های به حق مردم است.

پاک نژاد عنوان کرد: تخصیص سهمیه ساخت سینما کوچک امید در گناوه در میان سه استان کشور بسیار حائز اهمیت است و مدیریت این شهرستان آمادگی برای همکاری لازم برای احداث سینما را دارد.

مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز در این جلسه با بیان اینکه تسریع در احداث سینمای گناوه نیازمند همکاری بین دستگاه های مختلف است، عنوان کرد: باتوجه به فعالیت های خوب هنری که در این شهرستان انجام می شود، نیازمند زیر ساخت های مختلفی هستیم که تا کنون کارهای خوبی در این راستا انجام شده است.

حمیده ماحوزی با اشاره به اینکه شهرستان گناوه یکی از شهرستان های مهمانپذیر و پر تردد استان است گفت: به همین دلیل احداث سینما در دستور کار قرار گرفته و به زودی عملیات احداث آن آغاز می شود.

وی عنوان کرد: این سینما تا قبل از پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

 

منبع: