مهدی قائدی: موقع تعویض خندیدم حرف درنیاورند
مهدی قائدی گفت: جایگاه استقلال هفتمی و ششمی نیست. ما باید به صدر جدول برسیم.
كدخبر: 104149
1397/07/18

به گزارش «پیغام»به نقل از خبرورزشی، مهدی قائدی پس از مدت‌ها در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت تا به سرمربی تیم ثابت کند اگر از ابتدا به او اعتماد شود حرف‌های مهمی برای زدن درون میدان دارد. آخرین بار او در دیدار با پارس جنوبی جم در فصل قبل از ابتدا در ترکیب استقلال به زمین رفته بود و در دقیقه ۷۹ جایش را به فرشید اسماعیلی داد. مسابقه‌ای که استقلال ۴ بر صفر برنده شد و قائدی یک پاس گل داد و روی یک گل دیگر تأثیر مستقیم داشت. جپاروف، برزای و قربانی (۲ گل) در آن دیدار گل‌های استقلال را به ثمر رساندند. بازیکن ریزنقش و تکنیکی استقلال در گفت‌وگویی که با خبرورزشی داشت درباره دیدار با نفت مسجدسلیمان و حواشی آن دیدار همچنین اولین گل لیگ برتری اش حرف زد.

*پارسال نشد برای استقلال در لیگ گلزنی کنی؟

نه متأسفانه! این در حالی بود که خیلی تلاش کردم ولی هربار بدشانسی می‌آوردم. در مقطعی هم که آسیب‌دیدگی داشتم و چند ماه نبودم.

* از گلی که زدی راضی بودی؟

خیلی خوب بود. اللهیار پاس خوبی داد و من هم دوست داشتم توپش را گل کنم. البته این را هم بگویم که همیشه دوست دارم این مدلی گل بزنم.

* با دریبل؟

بله! یک نفر را رد کردم و بعد توپ را به دروازه زدم.

* دروازه را دیدی؟

دقیقاً! سرم بالا بود و می‌دانستم باید کجا بزنم. اگر کمی وسط‌تر بود دروازه‌بان‌شان می‌گرفت.

* با اللهیار خوب هماهنگ شده‌اید؟

الان مدتی است که در تمرینات با هم کار می‌کنیم و چشم‌بسته یکدیگر را پیدا می‌کنیم.

* سبک بازی اش را دوست داری؟

او سرعتی است و گام‌های بلندی دارد. خیلی سریع تغییر وضعیت می‌دهد و دید خوبی هم دارد. روی گلی که من زدم او به سرعت مرا دید و پاسش را داد. من هم معطلش نکردم.

* در مسجدسلیمان خیلی تشویق می‌شدی؟

استقلالی‌های مسجدسلیمان به من لطف داشتند و حسابی تشویقم کردند.

* این برد چقدر برای استقلال مهم بود؟

خیلی! ما نیاز شدیدی به این پیروزی داشتیم تا هم در جدول بالا بیاییم و هم در ادامه لیگ با روحیه بهتری به میدان برویم. فکر می‌کنم کاری که ما در مسجدسلیمان انجام دادیم کار بزرگی بود. دو بار یک تیم را در چند روز شکست دادیم. این از دانش بالای کادر فنی‌مان هم بود. شفر به خوبی حریف را آنالیز کرده بود و می‌دانست چطور زود به گل برسیم.

* در دیدار جام حذفی بازی به وقت اضافه کشیده شد.

در آن دیدار تجربه بازی دوم را نداشتیم. از کندی دفاع‌های میانی مسجدسلیمان استفاده کردیم و به گل رسیدیم. اگر کمی بیشتر دقت می‌کردیم می‌شد باز هم گل زد.

* باز هم که تعویض شدی؟

نیاز بود تا بازی حفظ شود. در دیدار قبلی این اتفاق بعد از اخراج وریا برایم افتاد، این بار بعد از بیرون رفتن میلاد زکی‌پور. مهم نیست! اصل پیروزی تیم بود که شکر خدا به دست آمد. الان در رده هفتم هستیم و فکر می‌کنم جایگاه استقلال اینجا نیست و باید باز هم بالا‌تر برویم.

* این دفعه با لبخند از زمین بیرون رفتی؟

چون در بازی قبلی که تعویض شدم نخندیدم، همه برداشت‌های دیگری کرده بودند. گفتم بخندم تا دوباره حرف و حدیث نشود.

* شفر چه گفت؟

حرفی نزد. به هر حال همه از این برد خوشحال بودیم ولی هنوز باید بیشتر تلاش کنیم. جایگاه استقلال هفتمی و ششمی نیست. ما باید به صدر جدول برسیم.
 

منبع: