معرفی برترین های سیزدهمین دوره جشنواره ملی مشاعره رضوی +عکس
پیغام: سیزدهمین دوره جشنواره ملی مشاعره رضوی که در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر برگزار شد، با معرفی برترین ها در بوشهر به کار خود پایان داد.
كدخبر: 104158
1397/07/19

پیغام: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در جشنواره امسال ٣٨٠ نفر نام نویسی کرده بودند که از این مجموع ٥٧ نفر برگزیده به مرحله پایانی راه یافته اند. 
به گزارش «پیغام»؛ حمیده ماحوزی 
در این آیین با بیان این که در جشنواره امسال مشاعره کنندگان بسیار خوب ظاهر شدند و همه آنان اشعار را با تسلط کافی بیان نمودند، عنوان کرد: شرکت کنند گان در این دوره از مشاعره رضوی  از استان های تهران، اصفهان، همدان، کرمانشاه، لرستان، فارس، زنجان و بوشهر حضور داشتند.

حمیده ماحوزی افزود: زینب کاظمی از دیر، فاطمه جعفری از دیر و فاطمه چگینی رجبی از تهران به ترتیب مقام های اول تا سوم سیزدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی در بوشهر را از آن خود کردند.

وی همچنین تصریح کرد: همچنین راضیه باقرزاده از گناوه، بهنام میرزایی از بوشهر، زینب اکبری کرمانشاه، بهاره حسن پور از بوشهر و نرجس بیلویی از شیراز به ترتیب مقام های چهارم تا هشتم را به خود اختصاص دادند.
ماحوزی ادامه داد: علاوه بر اهداء لوح سپاس، تندیس جشنواره و هدایای نقدی به نفرات اول تا هشتم و اهداء به نفرات دوم هشت گروه مرحله نهایی جشنواره، در بخش دیگر از این مراسم از خانواده های رضوی نیز تقدیر به عمل آمد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: سعید بیابانکی، علی هوشمند، رضا معتمد، محمدرضا احمدی فر، زهرا معصومی، مرضیه معصومی و صدیقه مزارعی زاده داوران این جشنواره بودند. 

 

 

 

 

 

 

منبع: