فرمانده انتظامي استان بوشهر خبر داد:
قتل زن دیلمی به دست همسرش/قاتل دستگیر شد
پیغام: فرمانده انتظامي استان بوشهر از دستگيري و اعتراف به قتل مردي خبر داد كه پس از كشتن همسر خود در ديلم وانمود مي كرد مسافرت بوده و از مرگ همسرش بي خبر است.
كدخبر: 104263
1397/07/24

پیغام: فرمانده انتظامي استان بوشهراز دستگيري و اعتراف به قتل مردي خبر داد كه پس از كشتن همسر خود در ديلم وانمود مي كرد مسافرت بوده و از مرگ همسرش بي خبر است. 

به گزارش«پیغام» به نقل از پلیس بوشهر، سردار "خليل واعظي" گفت: دو روز قبل مردي با پليس تماس گرفت و از مرگ مشكوك همسرش در شهر ديلم خبر داد.

وي گفت: با حضور عوامل پليس مشخص شد زني 28 ساله براثر ضربات چاقو، شدت جراحات و خونريزي فوت كرده كه عوامل پزشكي زمان فوت را بيش از  24ساعت قبل عنوان كردند.

به گفته سردار واعظي همسر متوفي به پليس گفت كه از 6روز قبل به همراه دختر 15 ساله اش به مسافرت رفته بود و در زمان برگشت با صحنه مرگ همسرش مواجهه شده است.

وي بيان كرد: انجام تحقيقات ميداني و كار علمي كارآگاهان پليس آگاهي ديلم منجر به جمع آوري مدارك و مستندات مهمي شد كه بر اساس آن  4 نفر مظنون دستگير شدند.

فرمانده ارشد پليس استان اظهار داشت: 48 ساعت پس از آغاز تحقيقات همسر مقتول با مدارك و مستندات پليس به عنوان عامل اصلي قتل ناچار به اعتراف شد و گفت: به علت اختلاف خانوادگي با همسرم اورا با ضربات چاقو به قتل رساندم و  از شهر خارج شدم و نقشه مسافرت را طراحي كردم.

منبع: