گراوند: برخورد قاطع با گران فروشی در استان
استاندار بوشهر گفت: با هر نوع گرانفروشی در استان برخورد قاطع صورت می‌گیرد.
كدخبر: 104264
1397/07/24

به گزارش «پیغام» به نقل ازاداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر با تقدیر از نظارت‌های صورت گرفته در بازار استان اظهار داشت: خوشبختانه در هفته گذشته و هفته جاری قیمت برخی اقلام کاهش یافته و جز در لبنیات و یکی دو قلم دیگر افزایش قیمتی نداشته‌ایم.

وی با تاکید بر لزوم افزایش نظارت بر بازار استان افزود: باید نظارت بر بازار جدی‌تر شود و اگر نظارت‌ها متوقف شود قیمت‌ها افزایش می‌یابد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: بازرسی‌های سرزده و مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی، بازرسی، اداره کل صنعت و معدن و تجارت، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط باید به طور مکرر و منظم انجام شود و به ویژه نظارت بر قیمت کالاهای اساسی با وسواس و دقت لازم انجام شود.

گراوند خواستار کاهش هزینه‌های بندری توسط اداره بنادر شد و ابراز داشت: افزایش قیمت، خارج از نرخ مصوب به هیچ وجه نباید صورت گیرد و اداره بنادر باید این موارد را رعایت کند و در صورت رعایت نکردن و افزایش تعرفه‌ها، تعزیرات حکومتی باید برخورد کند.

وی بیان کرد: تمام مدیران و مسئولان باید به گونه‌ای عمل کنند که فشار کمتری روی مردم وارد شود و با هر نوع گرانفروشی در هر حوزه‌ای برخورد قاطع می‌شود و اجازه نمی‌دهیم، حق مردم ضایع شود.

استاندار بوشهر از تامین سوخت لنج‌های استان خبر داد و افزود: از امروز مشکل سوخت لنج‌ها مرتفع شده و امیدواریم این مساله موجبات بهبود وضعیت بازار شود.

گراوند گفت: فلسفه وجودی مسئولین، خدمت‌رسانی به مردم و جلب رضایت خاطر مردم است و همه باید دست به دست هم بدهیم و با تمام وجود و با همه ظرفیت برای رفاه و آسایش و آرامش مردم گام برداریم.

تعدادی از مدیران نیز گزارشی از وضعیت بازار و اقدامات صورت گرفته را ارائه کردند.
 

منبع: