سطح امنیت پرواز در فرودگاه‌های بوشهر ارتقا یافته است
پیغام: استاندار بوشهر گفت: با اجرای طرح‌های مختلف و به همت نیروهای متخصص، سطح امنیت پرواز در فرودگاه‌های بوشهر ارتقا یافته است.
كدخبر: 104339
1397/07/28

به گزارش«پیغام» به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند که به مناسبت 20 اکتبر روز جهانی مراقبت پرواز در جمع کارکنان اداره کل فرودگاه‌های استان و تیم های حفاظت پرواز بوشهر سخن می‎گفت، با قدردانی از تلاش‌های تیم‌های مختلف مراقبت از پرواز در فرودگاه‌های استان بوشهر اظهار داشت: مجموعه حفاظت و مراقبت از پرواز فرودگاه‌ها، چشمان بیداری هستند که با دانش و تکنولوژی، امنیت مطلوب پرواز را فراهم می‌کنند.

وی بیان کرد: امروزه سفر با هواپیما به عنوان ایمن ترین نوع مسافرت شناخته می شود و این امنیت در گرو دقت نظر کارکنان امنیت و مراقبت از پرواز است.
استاندار بوشهر تصریح کرد: تامین امنیت مسافران در پرواز، کاری ارزشمند است که نیروهای این بخش از جان خود برای امنیت مردم و مسافران مایه می‌گذارند.
گراوند با اشاره به تحولات صورت گرفته در فرودگاه‌های بوشهر تاکید کرد: فرودگاه بوشهر به عنوان یک فرودگاه در یکی از مرزهای کشور، سایر پروازهای غیرمسافری را هم تحت کنترل دارد و کاری فراتر از فرودگاه سایر استانها بر عهده دارد.

منبع: