آخرین مهلت دریافت کارت ملی هوشمند در بوشهر
پیغام: مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: از مجموع جمعیت 858 هزارنفری واجدین شرایط دریافت کارت هوشمند ملی در این استان تاکنون 70 درصد کارت خود را تحویل گرفته اند.
كدخبر: 104351
1397/07/29

به گزارش«پیغام»؛ اسکندر پاسالار در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: کارت هوشمند ورود به دروازه دولت الکترونیک است و باتوجه به اینکه آخرین مهلت درنظر گرفته شده تا پایان سال 1397 پیش بینی شده از افراد 15سال به بالا انتظار داریم در اولین فرصت و کوتاه ترین زمان ممکن به مکان هایی که درنظرگرفته شده مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.
مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: تمهیدات و ساز و کارهای لازم برای 30 درصد باقیمانده افراد واجدشرایط بدون کارت هوشمند ملی در شهر و روستاهای استان فراهم شده است.
وی افزود: با تدابیر و برنامه ریزی های به عمل آمده دفاتر پیشخوان در همه شهرستان های استان آماده خدمت رسانی به مراجعه کنندگان هستند و در روستاها نیز که امکان حضور در دفاتر پیشخوان شهرها را ندارند ایستگاه های سیار بصورت متمرکز پیش بینی شده است.
پاسالار بیان کرد: باتوجه به اینکه حدود 30 درصد مردم شهرستان گناوه کارت هوشمند ملی دریافت نکرده اند باید اطلاع رسانی گسترده برای این شمار صورت گیرد.
وی گفت: خدمات الکترونیکی که قرار است در سال آینده ارایه شود، نیازمند کارت ملی هوشمند است و انتظار می رود کسانی که کارت ملی قدیمی دارند هرچه زودتر برای درخواست کارت جدید اقدام و به ماه های منتهی آخر سال واگذار نکنند.

منبع: