ضرورت ارتقای ایمنی طرح ها و بناها در بوشهر
پیغام: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با هدف برطرف کردن نگرانی مردم ارتقای ایمنی در طرح های عمرانی و ساختمانی این استان ضروری است.
كدخبر: 104528
1397/08/07

به گزارش«پیغام»به نقل از ایرنا،مهرداد ستوده در نشست با اعضای نظام مهندسی ساختمان بوشهر با تسلیت ایام اربعین حسینی افزود: بی توجهی به ایمنی درساخت و سازها، در هنگام سوانح، خسارت های سنگینی وارد می‌کند از این رو باید از تمام ظرفیت های نظام مهندسی برای مدیریت این مهم استفاده کرد.

وی بیان کرد: در این زمینه در رشته‌های هفتگانه نظام مهندسی ساختمان باید اجرای پروژه‌ها مورد توجه و نظارت دقیق قرار گیرد.

ستوده، با مهم برشمردن نقش نظام مهندسی ساختمان اظهار داشت: نظام مهندسی با اعتماد سازی جامعه باید به جایگاه اصلی خود بازگردد.

وی بیان کرد: باید گره مشکلات مردم با تدابیر و تعامل در امر ساختمان سازی برطرف شود که این مهم نیاز به همکاری اعضای نظام مهندسی ساختمان دارد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد: دراین حوزه نظارت بر تولید مصالح، طراحی و اجرا در ساختمان سازی و پروژه‌های عمرانی از ماموریت‌های مهم سازمان نظام مهندسی ساختمان است.

ستوده اظهارداشت: پروژه‌های عمرانی در همه ابعاد بویژه پروژه‌های عمران شهری شهرداری‌ها باید مورد نظارت فنی دقیق قرار گیرد زیرا پروژه‌های برخی از شهرداری‌ها به سبب نبود نظارت مشکلات زیادی دارد.
وی گفت:همچنین باید در فعالیت نظام مهندسی اخلاق، شرافت، قانون، دین، مذهب در اجرا و تحویل با کیفیت پروژه‌ها به جامعه مورد توجه قرار گیرد.

منبع: