رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر خبر داد:
راهیابی 14 اثر جشنواره تئاتر فجر استان به مرحله نهایی
پیغام:رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: از 31 اثر دریافت شده در دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر این استان 14 اثر به مرحله نهایی راه پیدا کرد.
كدخبر: 104582
1397/08/09

به گزارش«پیغام» به نقل از ایرنا؛جهانشیر یاراحمدی در جمع خبرنگاران افزود: نمایش 'تور' از سید مهدی محمدی از دیلم، 'طهرون' حسن رضایی، 'همیشه باید طرف مرده‌رو گرفت' محسن حلوایی و 'کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین' جواد صداقت و الهام ابنی هرسه از بوشهر از جمله اثرهای راه یافته به بخش پایانی است.
وی بیان کرد: همچنین 'عروس خون' کار فضل الله عمرانی از بندر دیر، 'نپتا' حسین اسدی خارگ، 'به چرک می‌نشیند' علی حجی گناوه، 'افسانه‌های نیمه افلیج' علیرضا رحیم‌زاده گناوه، 'بی طال' کوشیاریزدانی آبپخش، 'مبارزه زن ماهیگیر' مجتبی حیدری برازجان، 'دالتون‌ها' ابوذر یزدان پناهی بوشهر، 'تعزیه‌ای در باب خودکشی' ابوذر مختارزاده کنگان، 'بازگشت تارزان' رامتین بالف بوشهر و 'کمدی اسشمامات' کار عبدالرسول محمودی از دیر دیگر نمایش های راه یافته به بخش پایانی جشنواره فجر استان بوشهر است.
یاراحمدی افزود: این جشنواره از 25 تا 30 آبان ماه جاری در مجموعه تئاتر شهر بوشهر و در پلاتوهای ایرج صغیری و رمضان امیری برگزار و پس از اتمام اجراهای هر روز نشست نقد و بررسی آثار با حضور استادان و هنرمندان برگزار می شود.
وی ادامه داد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در عرصه تئاتر و هنر‌های نمایشی است و برگزاری چهارمین دوره متوالی جشنواره تئاتر فجر استانی گواه این ادعاست.
یاراحمدی گفت: در سه سال اخیر استان بوشهر یکی از میزبانان ثابت این جشنواره بوده و توانسته این رویداد هنری را در خور شان نام جشنواره و هنرمندان برگزار کند.

منبع: