مهاجم کنگانی سایپا: دردرگیری بازیکنان سایپا و پرسپولیس نقشی نداشتم
پیغام:مهاجم کنگانی سایپا مدعی است در هیچ کجای درگیری بازیکنان تیم سایپا و پرسپولیس نقشی نداشته ولی هم اظهاراتی از این بازیکن منتشر شده و هم در جریان یکی از این درگیری ها مصدوم شده است.
كدخبر: 104597
1397/08/09

پیغام:مهاجم کنگانی سایپا مدعی است در هیچ کجای درگیری بازیکنان تیم سایپا و پرسپولیس نقشی نداشته ولی هم اظهاراتی از این بازیکن منتشر شده و هم در جریان یکی از این درگیری ها مصدوم شده است.

به گزارش «پیغام» در ادامه گفتگوی ورزش بوشهر را با علی دشتی  مهاجم کنگانی تیم سایپا می خوانید:

واکنش ها بعد از درگیری با بازیکنان پرسپولیس در تمرین چگونه است؟

مگر چه چیزی باید داشته باشد. اتفاقات عادی بود برخی الکی بزرگش می کنند. حالا یک درگیری هایی هم شد. خوب بچه ها اعصابشان خورد بود. به هر حال نود دقیقه بازی کردند و اعصاب ها بهم ریخته بود.

*اعصابشان از چه چیزی خورد بود؟

من نمی دانم. یک درگیری رخ داد و خدا را شکر تمام شد و کسی چیزی نشد.

*درجریان بازی هم برخی بازیکنانتان عصبی بودند؟

عادی بود. ما بازی قبلی را باخته بودیم و طبیعی بود که بچه ها می خواستند این بازی را برنده از میدان خارج شوند. جز این مسئله دیگری نبود. نمی دانم که برخی عصبی بودند یا نه؛ ولی من دوست داشتم محکم بازی کنم تا هر طور شده امتیاز بگیریم.

*شاید هم، چون خیلی حمله کردید و نمی توانستید گل بزنید عصبانی شدید؟

نه! بعید می دانم به این دلیل باشد. بچه های تیم ما فقط به خاطر سه امتیاز تلاش می کردند. فشار از دست دادند امتیاز، باعث شد ما برای برنده شدن تلاش کنیم.

*خیلی ها مدعی شدند رفتار بازیکنان سایپا با نماینده ایران در فینال آسیا درست نبود؟

مگر سایپایی ها چه کار کردند. شما از کجا می دانید که آنها این مسائل را شروع نکرده اند. فوتبال این اتفاقات را دارد و هر تیمی تقصیر را به گردن دیگری می اندازد. ولی بهتر است همین جا همه چیز را تمام کنیم و بیش از این ماجرا را کش ندهیم.

*مثل این که شما هم بر علیه پرسپولیس اظهارتی را مطرح کرده بودی؟

دوستانم برایم مطلبی فرستادند که در آن از قول من نوشته بودند؛ پرسپولیس حقش نیست به فینال برود. من نه با خبرنگاری حرف زده بودم و نه درگیر شدم. مستقیم به تونل رفتم. مگر من دیوانه هستم که این حرف ها را بزنم. قطعا پرسپولیس ها برای رسیدن به این جایگاه زحمت کشیدند و من فوتبالی هیچ گاه چنین حرفی نمی زنم.

*ولی در یکی از فیلم های منتشر شده از درگیری ها حضور داری.

در یکی از درگیری ها وقتی رفتم تا بازیکنان را جدا کنم. یک سرباز مرا هل داد و کشاله پایم کشیده شد. من دنبال آن سرباز می گشتم تا از او بپرسم چرا مرا هل دادی؟ به همین دلیل اعصابم خورد شده بود.

 
منبع: